مقالات لیزر

بهترین دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد 2021 | چه لیزری برای از بین بردن موهای زائد مناسب است؟

بهترین دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد 2021

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد 2021

بهترین دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد 2021 چیست؟امروزه دیوایس ها و تجهیزات مختلفی برای لیزر موهای زائد ایجاد شده که افراد بسته به انتخاب خود می توانند از آن استفاده کنند.

ممکن است از خود بپرسید، بهترین گزینه های موثر برای لیزر موهای زائد چیست، یا اینکه چه دستگاهی برای شما مناسب است و … بنابراین برای کمک به شما در تصمیم گیری دقیق تر، هزاران بررسی انجام شده است، لذا لازم است بدانیم، انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو زائد 2021 چیست و چه کاربردی دارد؟

نکات موثر در بررسی بهترین دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد 2021

  • لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی است که سرعت رشد مو را از بین می برد. اصولاً لیزر طول موج خاصی از نور را ساطع می کند که رنگدانه سازی در موهای شما را هدف قرار می دهد و پس از چند بار درمان، رشد کلی مو را متوقف می کند.

هنگامی که انرژی نور توسط رنگدانه موجود در موهای شما جذب می شود، به گرما تبدیل می شود که سلول های موی تولید کننده مو را از بین می برد. لیزر درمانی، فقط توسط یک متخصص پوست یا متخصص آموزش دیده انجام می شود و معمولاً چندین جلسه برای نتیجه کامل طول می کشد.

در حقیقت، به منظور انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو زائد 2021 باید آگاهی خود را در این زمینه، افزایش دهید تا بتوانید بهترین نوع از دستگاه را خریداری کنید.

بهترین دستگاه لیزر جهت حذف مو زائد 2021

اکثر دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی از فناوری IPL استفاده می کنند، به این معنی که نور پالسی شدید، از طیف گسترده ای از نور استفاده می کند و به طور پیش فرض باعث می شود از خاصیت و قدرت کمتری برخوردار باشند.

این بدان معناست که عموماً از کارآیی کمتری برخوردار هستند و به دلیل خاصیت کمتر بودن پرتو، فضای خطای بیشتری وجود دارد. درمان های داخل مطب نتایج دائمی به شما می دهند، در حالی که دستگاه های IPL به طور کلی نتیجه نمی دهند؛

بنابراین اگرچه در کوتاه مدت پس انداز می کنید، اما ممکن است اثرات طولانی مدت مورد نظر خود را نداشته باشید، لذا لازم است در حین خرید، با کمی هزینه بیشتر، بهترین دستگاه مورد نیاز خود را خریداری کنید.

  • بررسی ایمنی بخشی بهترین دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد 2021

امروزه طیف گسترده ای از بهترین دستگاه لیزر مو زائد 2021 در بازار موجود است که افراد بسته به لیزر ناحیه خاصی از بدن خود، آن را انتخاب می کنند. این دستگاه ها با کارایی بالایی تهیه شده و از ایمنی بخشی موثری برخوردار هستند.

در مقابل، دستگاه های دیگری هم هستند که به طور کلی ایمن نیستند، شما در معرض خطر ایجاد زخم، سوزش و تغییر رنگ هستید، بنابراین متخصصان پوست اکیداً توصیه می کنند در صورت داشتن هزینه های لازم، بهترین دستگاه و باکیفیت ترین دستگاه را انتخاب کنید. (توصیه می شود هنگام استفاده از لیزر از عینک محافظ استفاده کنید.

برای ایمن بودن هرچه بیشتر دستگاه، قبل از خرید بهترین دستگاه لیزر مو زائد 2021 تحقیقات گسترده ای انجام دهید. هم چنین توصیه می شود یک تست پچ در یک ناحیه کوچک انجام دهید و چند روز قبل از شروع آن روی پوست، آن را بررسی کنید.

پس از شروع، تأکید می شود که باید آهسته پیش بروید، زیرا بیشتر سوختگی ها در اثر عملکرد بیش از حد کاربران رخ می دهد.

همچنین توجه به این نکته ضروری است که این دستگاه ها برای تیره تر شدن پوست کار نمی کنند، زیرا تمایز بین فولیکول های مو و پوست برای آنها دشوارتر است.

در بهترین حالت، هیچ اتفاقی نمی افتد. در بدترین حالت، شما دچار سوختگی خواهید شد، بنابراین اگر پوست حساسی دارید، بهتر است انجام کار با آن را به افراد متخصص بسپارید.

بهترین دستگاه لیزر جهت حذف مو زائد 2021

مشخصات بهترین دیوایس لیزر جهت حذف مو زائد 2021

در اینجا بهترین دستگاه لیزر مو زائد 2021 ارائه شده است که به شرح زیر است:

  • سیستم حذف موهای زائد تمام بدن LumaRx

ویژگی ها: این سیستم دارای یک کارتریج قابل تعویض است که 65000 چشمک زن را در خود جای داده است. برای اکثر قسمت های مختلف بدن، مناسب است و می تواند به حذف بیشتر موهای زائد بپردازد.

  • دستگاه از بین بردن موی دائمی Silk’n Flash & Go Express 300

ویژگی ها: با توجه به مارک تجاری خود، این دستگاه هم روی بدن و هم روی صورت شما کار می کند و در کمتر از 20 دقیقه قادر به حذف تمام موهای بدن است. دارای پنج سطح توان قابل تنظیم است و نیازی به کارتریج مجدد نیست.

  • سیستم حذف مو IPL صورت و بدن Remington iLight Ultra

ویژگی ها: همانطور که از نامش پیداست، Remington iLight Ultra برای استفاده در صورت و بدن مناسب است و شامل یک بخش مخصوص صورت است.

دارای سیم مخصوصی است، بنابراین نیازی به شارژ مجدد نیست. در حین استفاده از این دستگاه، تفاوت قابل توجهی برای حذف موهای زائد در ناحیه شکم و زیر بغل مشاهده خواهید کرد. نتایج برای پاها متوسط ​​تر بوده است.

  • دستگاه موهای زائد IPL Braun Silk · Expert Pro 5

ویژگی ها: آنچه این دستگاه را متمایز می کند این است که به طور خودکار و به طور مداوم با رنگ پوست شما سازگار می شود تا اثربخشی را افزایش دهد و احتمال سوزش یا تحریک را کاهش دهد.

همچنین از نظر کارایی و ایمنی بخشی، توسط یک سازمان بین المللی بهداشتی به عنوان دستگاه پوستی ایمن و معتبر شناخته شده است.

  • دستگاه حذف مو MiSmon IPL

ویژگی ها: عمر این دستگاه واقعا طولانی است. کارتریج مورد استفاده در آن، به مدت پنج سال کار خواهد کرد. این دستگاه، همچنین دارای عینک محافظتی است که حین استفاده از آن، می توان به چشم ها زد و از آن ها محافظت نمود.

به شدت توصیه می شود پس از استفاده از آن، از یک کرم خنک کننده و مرطوب کننده برای محافظت از پوست خود استفاده کنید، زیرا ممکن است کمی احساس سوزش خفیف داشته باشید.

بهترین دستگاه لیزر جهت حذف مو زائد 2021

نتیجه گیری:

امروزه انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو زائد 2021 کمی دشوار تر شده است، چرا که فناوری های پیشرفته ای هر لحظه به بازار عرضه می شود که کار را برای افراد در حین استفاده سخت تر می کند. در حقیقت، سیستم های لیزر موهای زائد گزینه های بسیار خوبی برای درمان های حرفه ای هستند.

این دستگاه ها بسیار کارآمد، ایمن و مقرون به صرفه هستند. اگر شما عاشق لیزر هستید و می خواهید بهترین دستگاه ممکن را خریداری کنید، برای کمک به شما در انتخاب دستگاهی که مناسب شما باشد، می توانید از متخصصان مرتبط در این حوزه کمک بخواهید.

ادامه
نکات قوت و ضعف عمل لیزر رفع موهای زائد چگونه می باشد ؟ | دلایل مثبت و منفی لیزر مو کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا