مقالات لیزر

رفع موهای زائد، فواید و عوارض جانبی و هزینه ها مختلف | هزینه های رفع موهای زائد چقدر است؟

رفع موهای زائد، فواید و عوارض جانبی و هزینه ها مختلف

زمان مطالعه: 4 دقیقه

رفع موهای زائد، فواید و عوارض جانبی و هزینه ها مختلف

رفع موهای زائد، فواید و عوارض جانبی و هزینه ها مختلف توسط لیزر یکی از محبوب ترین روش ها می باشد که در سال های اخیر درخواست برای انجام این کار افزایش یافته است.

این عمل سبب خلاص شدن از روش های دیگر نظیر اپیلاسیون، تیغ، موم، موبر و… می شود. ولی لیزر همانند هر فناوری نوین که امکان دارد مورد سوءاستفاده قرار گیرد، خیلی از افرادی که بدون تحقیق قبلی و تنها مطابق تبلیغات یا نرخ مقرون به صرفه، مبادرت به انجام این کار کرده اند را ناامید کرده است.

عملکرد لیزر جهت رفع موهای زائد بدین صورت است که نور آن هر چیزی را که رنگ آن تیره تر است را مورد هدف قرار می دهد و می سوزاند.

با ایجاد گرما و سوزاندن موی تیره و همزمان رنگ درون سلول های بنیادی و خود سلول بنیادی هم صدمه می بیند و تخریب می شوند. هریک از موهای بدن ما شامل یک مرحله رشد و استراحت می باشد. در یک مدت زمان معین بیشتر موهای بدن در مرحله استراحت و مقدار کمی از آنها هم در مرحله رشد هستند.

اگر در زمان لیزر،سلول های بنیادی در مرحله استراحت باشند، پرتو لیزر بر روی آنها هیچ تاثیری ندارد. بدین جهت است که برای حذف کلیه موها به چندین جلسه درمان با بازه زمانی معین نیاز است.

در هر جلسه درمانی تعدادی از سلول بنیادی سوزانده می شوند و در نهایت بعد از مدت زمان اندکی کلیه موها حذف می شوند.

فواید رفع موهای زائد توسط لیزر

اگر می خواهید از شیوه دائمی رفع موهای زائد توسط لیزر استفاده کنید ولی از اینکه بخواهید روند درمان را تا آخر پیگیری کنید مطمئن نیستید، در ادامه این بحث با ما باشید تا این شیوه درمانی را بدون هیچ گونه دل نگرانی و تشویش پیگیری کنید.

حقیقت این است که شیوه از بین بردن موهای ناخواسته به وسیله لیزر فواید متعددی دارد که در ادامه می خواهیم به موارد مهمی که سبب شده خیلی از مردم از این شیوه استفاده کنند، اشاره کنیم.

رفع موهای زائد، فواید و عوارض جانبی و هزینه ها مختلف

•لیزر دائمی موهای اضافی و صرفه جویی در زمان و هزینه

یکی از فواید رفع موهای زائد توسط لیزر، صرفه جویی در زمان و هزینه می باشد. به این مسئله توجه نمایید که با حذف موهای اضافی بدن، شما دیگر احتیاجی ندارید در زمان استحمام زمان خود را صرف از بین بردن موهای ناخواسته کنید و در روز های آتی با عوارض حاصل از اصلاح این موهای اضافی دست و پنجه نرم کنید.

با بکارگیری از این شیوه می توانید هزینه هایی مانند خرید تیغ و ریش تراش، خمیر اصلاح، وکس، موم را برای ابد، از فهرست هزینه های خود حذف کنید. به بیانی دیگر می توانید به آسانی هزینه های مرتبط به جلسات درمانی لیزر را با صرفه جویی هایی در هزینه های ذکر شده در بالا جبران کنید.

• لیزر دائمی موهای ناخواسته و افزایش اعتماد به نفس

با بکارگیری از این شیوه زنان می توانند بدون هیچ نگرانی بابت مشاهده شدن موهای اضافی بدنشان، خیلی راحت لباس های بدون آستین بکار ببرند و …

مردان هم بدون هیچ نگرانی از وجود موهای ناخواسته در بدنشان، به آسانی می توانند لباس هایشان را از بدن خارج نموده و از تفریحات آبی کمال لذت را ببرند. شیوه تاثیر گذار و همیشگی لیزر موهای ناخواسته ما ضمانت می کند که بعد از اتمام دوره درمانی کامل، موهای اضافی قسمت درمان شده دیگر رشد نخواهند کرد.

•لیزر دائمی موهای ناخواسته و داشتن پوستی نرم با ظاهری کاملا سلامت

یکی دیگر از فواید رفع موهای زائد، داشتن پوستی نرم با ظاهری سالم است. آیا فردی هست که دوست نداشته باشد با سعی و مراقبت کم، پوستی یکدست و صاف و سالم داشته باشد؟

بعد از هر مرتبه شیو موهای اضافی، سلول های بنیادی در زیر پوست دستخوش صدمه می شوند و قسمت شیو شده پوست دچار قرمزی، سوزش و التهاب می شود.

در شیوه رفع موهای زائد به وسیله لیزر، تجهیزات لیزر IV بکار برده می شود که موهای ناخواسته را بصورت کامل از بیخ رفع می کند و دیگر هیچ بخشی از مو در پوست باقی نمی ماند تا بعد از شیو، سبب ایجاد التهاب و قرمزی و سوزش در روی پوست شود. بعد از انجام دوره درمانی کامل لیزر، پوست شما صاف و نرم و شفاف می شود.

شایع ترین عوارض رفع موهای زائد توسط لیزر

رفع موهای زائد، فواید و عوارض جانبی و هزینه ها مختلف . عوارض شیوه های درمانی متنوع جهت رفع موهای زائد توسط لیزر، به چند صورت ایجاد می شوند. بعضی از عوارض معمولا طبیعی هستند. در طول درمان با لیزر یا روش های دیگر، سبب ایجاد تغییراتی در ساختار بدن شما می شود و بایستی توقع داشته باشید که بدن شما به آن عکس العمل نشان دهد.

عوارض رفع موهای زائد به وسیله لیزر به صورت طبیعی حاوی درد کم، قرمزی، سوزش و التهاب پوست می شود. این عوارض همواره موقت هستند و خیلی سریع از بین می روند.

بعضی عوارض رفع موهای زائد توسط لیزر همانند پوسته پوسته شدن هم، موقتی می باشند اما خیلی کم دیده می شوند. دیگر عوارض لیزر نظیر تغییر رنگ پوست، ایجاد زخم، اسکار از موارد حاد، در این شیوه درمانی به حساب می آید و همواره حاصل از اشتباهات درمانی می باشند. در مجموع لیزر، شیوه ای خیلی مطمئن بوده و عوارض احتمالی آن خیلی کم دیده می شوند.

رفع موهای زائد، فواید و عوارض جانبی و هزینه ها مختلف

هزینه رفع موهای زائد توسط لیزر

رفع موهای زائد، فواید و عوارض جانبی و هزینه ها مختلف . در قدیم هزینه رفع موهای زائد توسط لیزر را، با ملاحظه به میزان شات های سیستم ارزیابی می کردند. در حال حاضر نرخ گذاری با توجه به قسمت مورد درمان و جنسیت آن قسمت مشخص می شود.

به عنوان مثال هزینه لیزر موهای زیر بغل بانوان با هزینه موهای زیر بغل آقایان کاملا متفاوت است. هزینه لیزر موهای ناخواسته با توجه به اینکه در کدام قسمت و به چه وسعتی انجام گرفته کاملا متغیر است.

چرا که هر قسمت، نرخ جداگانه ای به خود تخصیص داده است. پرداخت هزینه ها در این شیوه به صورت جلسه ای می باشد و با ملاحظه به فواید زیاد این عمل، هزینه ای کاملا عادلانه را برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته اند.

عوامل موثر بر هزینه رفع موهای زائد توسط لیزر به سه مورد کلی بستگی دارد دستگاه لیزر، مثل دستگاه لیزر پلاتینیوم، تبحر و سابقه ی پرسنل درمانی و همچنین قسمتی که درمان بر روی آن انجام میپذیرد. دو عامل نخست، سبب مشخص شدن نرخ پایه ای برای درمان هر قسمت از بدن می شود.

ادامه
دستگاه لیزر کندلا 2024چیست؟(قیمت، مزایا، معایب، کاربرد، مشخصات و ویژگی ها)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا