مقالات لیزر

بهترین دیوایس لیزر برای از بین بردن مو بدون درد | موهای زائد بدن را چگونه بدون درد از بین ببریم؟

بهترین دیوایس لیزر برای از بین بردن مو بدون درد

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین دیوایس لیزر برای از بین بردن مو بدون درد

بهترین دیوایس لیزر برای از بین بردن مو بدون درد کدامند؟ از بین بردن موهای زائد همیشه یکی از مشکلات مردم بوده است. یکی از روش های پرطرفدار برای از بین بردن موهای زائد لیزر است. لیزر با دستگاه های زیادی صورت می گیرد که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند.

طبیعی است که هر چقدر با تکنولوژی پیش برویم دستگاه ها بی عیب و نقص تر خواهند شد اما با این حال برخی از آنها عملکرد بهتری دارند. برای انتخاب بهترین دستگاه لیزرمو بدون درد، باید به طور کامل دستگاه های موجود در بازار را مورد بررسی قرار داد.

بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن مو بدون درد

بهترین دیوایس لیزر برای از بین بردن مو بدون درد باید چگونه باشد؟

دستگاه لیزر باید متناسب با پوست فرد بوده و به آن آسیبی وارد نکند. در این بین باید موهای زائد بدن را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرد و قدرت بالایی در این زمينه داشته باشد. در بین دستگاه های لیزر، مدلی که کمتر موجب قرمزی و حساسیت پوست خواهد شد، انتخاب مناسبی است.

نکته مهم دیگر اینکه، دستگاه باید کمترین درد را برای فرد داشته باشد و برای او آزاردهنده نباشد. بدون شک برنامه دستگاه لیزر منجر به قطع رشد مو خواهد شد اما توانایی هرکدام و قابلیت هایشان متفاوت است.

برای آشنایی با بهترین دستگاه لیزر مو بدون درد، باید شرایط و اولویت های خود را در نظر گرفته و با توجه به آن برای انجام لیزر تصمیم گرفته شود.

دیوایس لیزر برای از بین بردن مو مو بدون درد سنتی

دستگاه های لیزر دو دسته هستند. دسته اول آن هایی که با روش سنتی کار می کنند. دستگاه‌هایی مانند سینوژر، کندلا و غیره به دلیل اینکه برای مدتی، انرژی نسبتاً زیادی را بدون وقفه فقط بر روی یک قسمت از بدن اعمال می کند، درد زیادی دارند.

یکی از این دستگاه‌ها برای از ینی بردن موهای زائد استفاده می کنید، باید از کرم ها و محلول های بی حسی برای جلوگیری از سوختگی های احتمالی یا درد استفاده کنید. با توجه به توضیحات داده شده دستگاههای سنتی بدون شک بهترین دیوایس لیزر مو بدون درد نخواهند بود؛ بنابراین باید به دنبال روش های بهتری بود.

دستگاه  دایود لیزر و یاگ

این دو نوع دستگاه هم از انواع سنتی دستگاه‌ لیزر هستند که با شدت انرژی بالا به پوست نفوذ کرده و باعث گرم شدن پوست می شوند. در واقع این گرما باعث می‌شود تا از رشد موجلوگیری شود. دیود و یا با وجود اینکه از روش قدیمی استفاده می کنند تا حدودی خنک کننده هم هستند.

برای اینکه بتوان بهترین دیوایس لیزر مو بدون درد را انتخاب کرد، باید به نکاتی بیشتری توجه کرد. به طور مثال برای افزایش اثربخشی و همچنین ایمنی بیشتر، بهتر است که از دستگاه مناسب پوست خود استفاده کنید.

دستگاه دیود برای افرادی که پوست روشن دارند، مناسب تر است در صورتی که دستگاه یاگ برای پوست های تیره هستند. با این وجود می توان گفت که این دو دستگاه تا حدودی دردناک هستند.

بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن مو بدون درد

دیوایس لیزر برای موزدایی بدون درد با تکنولوژی SHR

دستگاه های قدیمی پالس های قوی و یکباره را بر روی پوست اعمال می کردند که منجر به آسیب و درد می شد اما در این دستگاه ها صرفاً از انرژی برای جلوگیری از رویش موها استفاده می شود. دستگاه های لیزر پلاتینیوم و سوپرانو آیس و سوپرانو آیس پلاتینیوم، انواع از این دستگاه ها هستند.

این دستگاه ها به هنگام استفاده، در هر ثانیه چندین بار ریست می شوند و به همین دلیل انرژی کمتری رو به پوست وارد می کنند. برخلاف دستگاه سنتی، این دستگاه مدام بر روی بدن در حال حرکت است و به همین دلیل دیگر آسیب پوستی اعمال نمی شود.

یکی از علت‌هایی که می‌توان این نوع دستگاه ها را بهترین دیوایس لیزر مو بدون درد معرفی کرد این است که شدت گرمای کمی را به وجود می آورند. مدل های سوپرانو دارای امکانات خنک کننده هستند که باعث می شود تا گرما به جای پوست به خود دستگاه جذب شود.

نکته قابل ذکر دیگر اینکه در دستگاه های سوپرانو، از طول موج های متفاوتی استفاده می شود که برای از بین بردن موهای زائد در قسمت های مختلف بدن مناسب است.

بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن مو بدون درد

دیوایس لیزر اسکلیپون و الکساندرایت

دستگاه اسکلپیون مدیواستار یکی از دستگاه هایی است که مانع از گرم شدن بیش از حد پوست می شود. اسکلیپون به جای پالس زدن با عملکرد ویژه‌ای منجر به از بین رفتن موهای زائد می شود. تفاوت اسکلیپون با دستگاه دیگر در این است که آن ها بعد از گرم کردن پوست اقدام به خنک کردن آن می کنند.

در صورتی که این دستگاه اجازه گرم شدن به پوست نخواهد داد. به این صورت که قبل از گرم شدن، پوست را خنک می کند؛ و بعد از آن گرمایی را اعمال کرده که دردناک نخواهد بود. علت دیگر اینکه این دستگاه می تواند بهترین دیوایس لیزر مو بدون درد باشد، روش متفاوت آن است. در واقع این است و از تغذیه عروق جلوگیری می‌کند که مانع از رشد موها می شود.

دستگاه الکساندرایت، فواید زیادی برای پوست خواهد داشت. به طور مثال، می‌توان از آن برای از بین بردن کک و مک، واریس و مشکلات دیگر پوستی استفاده کرد.

بهترین دستگاه لیزر برای از بین بردن مو بدون درد

انتخاب بهترین دیوایس لیزر برای از بین بردن مو مو بدون درد

همه دستگاه های لیزر موجود در بازار دارای مزایا و معایبی هستند. با وجود اینکه برخی از آنها کاملاً بدون درد بوده و کیفیت بسیار خوبی دارند اما به دلایلی هم نمی توانند انتخاب مناسبی باشند. به دلیل اینکه برخی از دستگاه ها مثل دستگاه اسکلیپون کمتر در مراکز لیزر وجود دارند و به راحتی نمی توان به آنها دسترسی داشت.

به همین دلیل بهتر است که با در نظر گرفتن شرایط هر دستگاه و اینکه آیا در دسترس هست یا خیر، به انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو بدون درد بپردازیم. در صورتی که همه مدل های دستگاه لیزر در دسترس باشند، می توان انتخاب دقیق‌تری را انجام داد.

با این وجود، می‌توان گفت که قطعاً دستگاه‌های قدیمی نمی توانند انتخاب مناسبی باشند زیرا همگی با روش پاس انرژی درد نسبتا زیادی را ایجاد می کنند.

نتیجه گیری

برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو بدون درد، باید ویژگی های هر دستگاه را مورد بررسی قرار داد و با توجه به شرایط، بهترین انتخاب را داشت.

ادامه
جلسات رفع موهای زائد با لیزر دایود چه تعداد است و چه موقع اثرات مورد قبول آن قابل مشاهده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا