مقالات لیزر

لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت به چقدر زمان نیاز دارد؟ | قیمت لیزر الکساندرایت چقدر است؟

لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت به چقدر زمان نیاز دارد؟

لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت به چقدر زمان نیاز دارد؟ این موضوع بستگی به میزان و حجم موهای زائد هر شخص با شخص دیگری دارد. ولی در کل می توان گفت به صورت میانگین از 4 الی 6 جلسه می توان با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت به میزان قابل توجهی از آن ها را کم کرد.

اگر قصد دارید موهای زائد بدن خود را با دستگاه  الکساندرایت لیزر نمایید، باید به نکاتی که قبل و بعد از این کار نیاز است دقت لازم را داشته باشید.

قبل از شروع و انجام لیزر یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص خود خواهید داشت و در مصاحبه ای که با شما انجام خواهد شد، در خصوص بیماری هایی که داشته اید و یا اینکه در حال حاضر دارید و در خصوص داروهایی که می خورید از شما سوال خواهد شد.

در مواردی اگر بیماری زمینه ای مثل دیابت و یا بیماری های قلبی عروقی و همچنین بیماری های پوستی داشته باشید در همین ابتدای به ساکن باید قید لیزر کردن موهای زائد خود را بزنید و نمی توانید از روش لیزر استفاده نمایید.

در مواقعی نیز منع مدت دار وجود دارد، مثل بانوان باردار و یا شیرده که تا اتمام زمان بارداری و شیر دهی نباید از هر نوع لیزری استفاده نمایند.

معمولاً زمان متوسط استفاده از لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت از 8 جلسه به صورت بدبینانه هم بخواهیم نگاه کنیم و برای تمام موهای بدن و حتی برای آقایان که از تراکم موهای زائد زیادی برخوردارند، متصور نیست و بیشتر نخواهد شد.

لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت

مزایا استفاده از لیزر الکساندارایت چیست؟

از جمله مزایای از بین بردن موهای زائد با لیزر الکساندرایت، می توان به حذف 90 درصدی در زمان بین 4 تا 6 جلسه از آن نام برد. این زمان خیلی خوبی برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد.

مزیتی که این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های لیزر مو دارد، این است که علاوه بر از بین بردن موهای زائد بدن از این دستگاه برای حذف رگ های واریس بدن و همچنین رگ های عنکبوتی که معمولاً در پاها بوجود می آید، می توان از این دستگاه استفاده خوبی نمود.

این دستگاه شامل چند دستگاه زیر مجموعه می باشد که هر کدام قابلیت خاص خود را دارند و می توان از آن ها برای کمک گرفتن، مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال بعضی از مدل های این دستگاه برای رفع تاتو مورد استفاده و به کارگیری می شوند و یا این که برای حذف جای بخیه و یا پاکسازی پوست و بستن منافذ پوست از مدل دیگر این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه قادر است جوانسازی و لیفت پوست را نیز با دقت و سرعت زیاد انجام دهد و پوست را به شادابی و زیبایی منحصر به فردی برساند. لاغری با این دستگاه از جمله مزیت هایی است که می توان با بکارگیری مفید از این دستگاه می توان انتظار لاغر شدن را نیز داشت.

لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت

قیمت استفاده از لیزر الکساندرایت نسبت به بقیه لیزرها چیست؟

در خصوص قیمت استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت نسبت به مابقی دستگاه های دیگر می توان گفت به علت کیفیت کار و انجام سریعتر و رضایت مشتری از حذف موهای زائد به مقدار خیلی زیاد، قیمت مقداری از دیگر لیزرها بیشتر می باشد.

دلیل این موضوع نیز مربوط می شود به حذف در حدود 90 درصد به بالا نسبت به مابقی لیزرها می باشد. تنها رغیب این لیزر می توان به دستگاه لیزر تیتانیوم اشاره نمود که می تواند رغیب سر سختی برای الکساندرایت باشد.

کسانی که دستگاه لیزر پلاتینیوم را خریده اند نیز رضایت خوبی را اعلام نموده اند و گفته اند تفاوتی بین این دستگاه با دستگاه الکساندرایت نمی باشد.

دستگاه های تیتانیوم و پلاتینیوم از یک خانواده هستند و هر دو از رغیبان سرسخت دستگاه الکساندرایت می باشند که مشتریان نیز حساب ویژه ای برای این دو دستگاه قائل هستند.

لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت

از مهمترین دلایلی که لیزر الکساندرایت زمان درمان را کم کرده است چیست؟

از مهمترین دلایلی که لیزر الکساندرایت زمان ها را کاهش داده، استفاده الکساندرایت از طول موج میانی 755 نانومتر است که می تواند بر حذف ریشه مو و یا پیاز مو تاثیری شگرفی داشته باشد و در کمترین زمان ممکن این گونه موها را از بین ببرد.

این دستگاه به علت استفاده از سیستم کلدینگ هوای سرد توانسته است بدون این که ایجاد سوختگی و یا عوارض جانبی روی بدن زیباجو بر جای بگذارد، توانسته است سرعت کار را نیز بالا ببرد و در کمترین زمان، بیشترین کارایی را داشته باشد.

مراقبت های قبل و بعد از لیزر الکساندرایت چیست؟

قبل از این که برای لیزر موهای زائد بدن اقدامی انجام دهیم، در همان جلسه اول و در زمان مشاوره پزشک پوست و مو به زیباجو توصیه های قبل و بعد از لیزر را گوشزد خواهد کرد و خواهد گفت چه کارهایی را باید انجام داد و یا این که چه کارهایی را نباید انجام داد.

از جمله کاراهایی که قبل از انجام لیزر باید مراقبت کنیم و انجام ندهیم این است که نباید در زیر نور مسقیم آفتاب قرار بگیریم و یا این که پوست را برنزه نکنیم. از دیگر موارد منع نیز عدم استفاده از مواد آرایشی بر روی پوست است.

در برخی موارد نیز اگر دچار تبخال شده ایم نیز باید تا زمان رفع تبخال از انجام لیزر دوری نماییم.

از مواردی که بعد از لیزر نمودن باید مراقبت کنیم و انجام ندهیم این است که از قرار گیری در زیر نور مستقیم خورشید بپرهیزیم. در درجه دوم این که باید از حمام رفتن با آب گرم زیاد خودداری نماییم.

در برخی موارد نیز باید از از شستشوی بیش از حد و تحریک با دست در قسمت لیزر شده بپرهیزیم. عدم رعایت این گونه موارد می تواند در سوزش و قرمز شدن پوست کمک کند و پوست ملتهب باقی بماند.

لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت

نکته پایانی

موضوع مورد بحث ما امروز در خصوص لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت بود که تمامی مواردی که باعث کم شدن زمان لیزر کردن با دستگاه الکساندرایت می باشد را به آن اشاره نمودیم.

در ادامه اگر سوالی درخصوص این موضوع و یا خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ و خرید دستگاه الکس دایود دارید، می توانید با تماس با ما از طریق سایت ما از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ادامه
قیمت لیزر پوست و مقایسه آن با هزینه دیگر روش های درمانی | هزینه و قیمت لیزر پوست چقدر است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا