مقالات لیزر

فروش دیوایس لیزر در شهرستان ها از طریق نمایندگی | فروش دستگاه لیزر در نمایندگی شهرستان ها

فروش دیوایس لیزر در شهرستان ها از طریق نمایندگی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

فروش دیوایس لیزر در شهرستان ها از طریق نمایندگی

فروش دیوایس لیزر در شهرستان ها از طریق نمایندگی یکی از راه های فروش برای شرکت های بزرگ محسوب می شود.

شرکت های بزرگ فروشنده محصولات دستگاه لیزر مو برای اینکه بتوانند درآمد خوبی داشته باشند و همچنین بتوانند بازارهای هدف در دورترین نقطه از کشور را برای خود بدست اورندچاره ای ندارند جز اینکه فروشندگان این محصولات در دیگر شهرها به نمایندگی از خود بپذیرند و محصولات خود را به این نماینگی ها بسپارند.

خدمات پس از فروش و همچنین ضمانت یک ساله ای که برای این دستگاه ها قرار دارد در شهرستان ها نیز این امکانات و خدمات باید فراهم باشد.

اگر دستگاهی به مشکل خورد و یا خراب شد بتوانند در اسرع وقت تعمیرات بر روی آن ها انجام گردد و به مشتری تحویل گردد تا مشتری در این خصوص متضرر نگردد.شما عزیزان در هر گوشه و کنار این کشور عزیزمان می توانید با مشاورین ما در شرکت بین المللی طاهر تاج مادر فروشنده دستگاه لیزر مو تماس بگیرید و در خصوص نمایندگی های فعال ما سوال نمایید.

شما عزیزان این را به خاطر داشته باشید شرکت های دیگری مشابه نام شرکت ما هستند که هیچ ارتباطی با ما ندارند و شما خریدتان را می توانید با شماره های ذکر شده و یا در قسمت تماس با ما در سایت انجام دهید.

 

فروش دستگاه لیزر در شهرستان ها از طریق نمایندگی

مشاوران :

سرکار خانـم صمصـامـی: 9534 786 0912

آقـای مهندس کریـمــی: 0539 779 0912

 

ادامه
بهترین کلینیک های لیزر مو برای کلیه مناطق تهران در شرق ، غرب ، شمال ، جنوب تهران و حومه

برای فروش دیوایس لیزر در دیگر شهرها چه فاکتورهایی را باید مد نظر قرار داد؟

برای فروش دستگاه لیزر تیتانیوم در شهرستان ها از طریق نمایندگی با مواردی از قبل خوش قول بودن و سریع رساندن محصول مورد نظر به دست مشتری را در اولویت قرار داد.

کسی که سفارش یک محصول از جمله دستگاه های لیزر مو که امروزه تنوع بسیار زیادی نیز دارد، توقع دارد در سریع ترین زمان ممکن محصول و یا کالای خود را تحویل بگیرد و شروع به کار کند.

پس خوش قول بودن در تحویل محصول و یا کالای مورد نظر مثل دستگاه لیزر تیتانیوم در اولویت کاری باید باشد و این امر محقق نمی شود مگر با این که در تمامی مناطق کشور نمایندگی فعال و آموزش دیده داشته باشید.

این نمایندگی ها هم می توانند باعث درآمدزایی بیشتر برای شما باشند و یا نه برعکس ضربه به کسب و کار شما بزنند پس باید در انتخاب نمایندگی خوب دقت لازم انجام شود.

نماینگی هایی هستند که به موقع سرکار خود حاضر نمی شوند و یا جواب تلفن مشتری را نمی دهند و ایجاد نارضایتی برای مشتری می شود و این همان نقطه ضربه به کار شما می شود که باعث تخریب برند و محصول شما به علت نارضایتی مشتری می باشد.

یا برعکس اگر نمایندگی دیگر جواب مشتری را به موقع بدهد و در کار خود خوش اخلاق باشد و یا تعمیرات و خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد، مشتری رضایتمند می شود.

این رضایت می تواند باعث جلب نظر و توجه دیگران واقع شود و یک تبلیغی می شود برای فروش بیشتر و اعتماد به محصول شما که می تواند درآمد بیشتری را نصیب شما کند.

فروش دستگاه لیزر در شهرستان ها از طریق نمایندگی

 

ادامه
تفاوت دیوایس های لیزر جهت از بین بردن مو | بین دیوایس لیزر مو چه فرقی در عملکردشان است؟

مزایای داشتن نمایندگی دیوایس لیزر در مراکز استان ها یا در شهرستان ها

از دیگر مزایای داشتن نمایندگی برای فروش دستگاه لیزر در شهرستان ها از طریق نمایندگی این است که با نصب تابلوی برند خود بر سر یک مغازه و یا نمایندگی ایجاد اعتماد بیشتری بین مردم آن شهر و یا مرکز استان ایجاد می شود.

این خود یک تبلیغ بزرگ محسوب می شود. به عنوان مثال اگر کسی نوشته ی دستگاه لیزر مو الکس دایود و یا دستگاه لیزر مو پلاتینیوم و یا دستگاه لیزر مو تیتانیوم با برند شرکت طاهر تاج مادر را در بالای سر یک مغازه و یا یک نمایندگی ببیند، حتماً حس اعتماد و اطمینان افراد آن شهر به این برند معروف جلب می شود و میزان فروش در این مراکز بیشتر خواهد شد.

یکی از دلایل موفقیت شرکت های بزرگ ایجاد نمایندگی در گوشه و کنار کشور و در دورترین نقاط می باشد.

اگر کسی تابلوی یک برند از هر محصولی را که بخواهیم بفروشیم بالای سر یک مغازه ببینند، اعتماد بیشتری جلب می گردد و شخص خریدار از خدمات پس از فروش آن محصول اطمینان کسب می کند.

اگر روزی به کمک و یا آموزش و یا خرابی برای این دستگاه پیش آمد، مرکزی هست که جوابگو باشد.

 برای خرید دیوایسلیزر در استان ها و شهرهای دیگر چه کنیم؟

برای اینکه بخواهیم دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم و یا دستگاه لیزر مو الکس دایود را خریداری نماییم می توانیم با سرچ در گوگل نیاز خود را بر طرف نماییم.

شرکت طاهر تاج مادر در شهر شیراز نمایندگی فعال دارد و می توانید از این طریق در این استان از طریق نمایندگی در این شهر استفاده نمایید فقط به نام برند ما دقت لازم را داشته باشید وفقط از شرکت بین المللی طاهر تاج مادر خرید نمایید چون نام های فیک و مشابه نیز هستند که ارتباطی با شرکت ما ندارند.

شما می توانید با شماره شرکت ما در تهران نیز در تماس باشید و از خدمات و مشاوره و اطلاعات در مورد دیگر نمایندگی های فعال ما نیز اطلاعات کسب نمایید لازم به یادآوری است که این شرکت به تمامی نقاط کشور محصولات دستگاه لیزر خود را به صورت رایگان ارسال و از خدمات ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله برخوردار خواهید بود.

فروش دستگاه لیزر در شهرستان ها از طریق نمایندگی

مشاوران :

سرکار خانـم صمصـامـی: 9534 786 0912

آقـای مهندس کریـمــی: 0539 779 0912

 

ادامه
جلسات رفع موهای زائد با لیزر دایود چه تعداد است و چه موقع اثرات مورد قبول آن قابل مشاهده است؟

وجود نمایندگی لیزر مو در شهرستان ها چه تاثیری در درآمد ما می تواند داشته باشد؟

یکی از ابزارهای فروش بیشتر و درآمد بیشتر در حال حاضر حضور گسترده در تمامی نقاط یک کشور بلکه در تمامی مناطق دنیا می باشد.

برای مثال می توانیم به وجود نمایندگی یک خودروساز بزرگ دنیا اشاره کنیم که با نصب تابلوی و نوشتن اسم برند آن خودروسازی اعتماد به آن خودروساز کسب شده و خرید از این شرکت چند برابر می شود.

حال اگر ما هم می خواهیم به سود سرشار برسیم باید کار و کسب خود را گسترش داده و در تمامی نقاط ایران نمایندگی فعال و شایسته و پویا داشته باشیم که اسم و برند خود را کشوری و یا جهانی کنیم.

امروزه تبلیغات و حضور در نمایشگاه های بین المللی جهت فروش محصول لیزر در نمایندگی و یا  مراکز و نمایشگاه های داخلی یکی از راه های کسب اعتماد است و دیگر روش حضور فیزیکی و ثابت در مناطق و محل های مورد هدف و برنامه ریزی شده می باشد که بتوانیم رقبا را شکست داده و خود را جاودانی کنیم.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا