مقالات لیزر

بهترین روش لیزر موهای زائد برای پوست های تیره و سبزه | موهای تیره و سبزه را چگونه لیزر کنیم؟

بهترین روش لیزر موهای زائد برای پوست های تیره و سبزه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین روش لیزر موهای زائد برای پوست های تیره و سبزه

بهترین روش لیزر موهای زائد برای پوست های تیره و سبزه را برای فردی که به دنبال این است و با بکارگیری از شیوه های جدیدی که ایجاد شده زیبایی ویژه ای را برای خود به ارمغان آورد. یکی از دغدغه های هر فرد در خصوص زیبایی اندام و صورت خود، موهای ناخواسته است.

این موها در هر بخشی از بدن که باشند معمولا آزار دهنده می باشند، در نهایت دستگاه لیزر موهای زائد می تواند یکی از مطلوب ترین راهکار ها جهت حذف موهای زائد باشد که به فکر هر کسی امکان دارد خطور کند.

بهترین روش لیزر موهای زائد برای پوست های تیره و سبزه

پیش از هر چیزی لازم است در خصوص عملکرد این روش بدانید. اینکه چه چیزی در سیستم های متنوع می تواند سبب برآیند متفاوتی شود. در خصوص شیوه کار تفاوتی ندارد که سیستم از چه نوعی باشد. کلیه لیزر ها دربردارنده اشعه هایی با فرکانس متفاوتند که از لایه سطحی پوست گذشته و سلول بنیادی را مورد هدف قرار می دهند.

در حقیقت اشعه های این روش به وسیله پیگمنت های ریشه مو جذب شده و در این ناحیه گرفتار می شود. فوکوس اشعه ها سبب گرم شدن سلول بنیادی می شود و در نتیجه این حرارت سبب حذف پیاز موهای اضافی شده و دیگر هیچ مویی از آن سلول بنیادی نمی تواند رشد یابد.

بکارگیری از این روش در حقیقت به منزله شیوه ای جهت حذف موهای زائد به صورت دائم و همیشگی می باشد. با استفاده از اقسام لیزر موهای زائد شما می توانید به آسانی به پوستی لطیف، زیبا و بدون مو دست‌ یابید.

شما برای اینکه بتوانید این روش را انجام دهید می توانید پیش از اعمال آن، از شیوه بکارگیری و خصوصیاتی که هریک از دستگاه ها دارا می باشند آگاه شوید. مناسب ترین روش این است که با پزشک متخصص خود در حیطه پوست و مو، پیش از این کار و اثربخشی آن بر روی پوست مشورت نمایید.

مراکز زیبایی معتبر این امکان را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید از خدمات متنوع آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

تاثیر رنگ پوست و مو در لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در اشخاصی که دارای پوستی تیره هستند می تواند برآیندی ایده آل تری داشته باشد. در حقیقت در پوست و موی تیره جهت انجام این کار، از سیستم هایی که حاوی فرکانس طولانی تری است، استفاده می ‌‌کنند تا پرتو های سیستم از اپیدرم رد شده و ریشه مو را تخریب نمایند.

در آغاز لیزر، ملانین پوست را هدف گیری می کند و از این روش به برطرف نمودن موهای ناخواسته و اضافی کمک می کند. همین مسئله سبب خواهد شد تا اثربخشی در موهای زائد تیره تر و قطورتر، بیشتر باشد. ولی در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد دستگاه های پیشرفته در این حیطه ، این مسئله تا حد بسیاری برای اقسام پوست و مو راحت شده است.

همانگونه ‌که می دانید موهای ضخیم در مواجه با فرکانس های متنوع این روش، می توانند خیلی زود تخریب شوند. لیزر موهای زائد بر روی پوست هایی که فاقد پیگمنت می باشند می تواند اثربخشی کمتری داشته باشد چرا که این روش در آغاز، پیگمنت های موجود در پوست را مورد هدف قرار می دهد.

مسلما بایستی توجه کنید که امکان دارد طول سیکل این روش در رنگ پوست های متنوع با همدیگر فرق داشته باشد. رنگ پوست یکی از عوامل عمده و مهم می باشد که در روند این عمل بسیار اثر گذار است. علاوه بر ساخت اقسام دستگاه ها جهت حذف موهای زائد، می توان بیان کرد که نوع پوست و مو هم به منزله فاکتوری عمده در حذف دائمی موهای زائد تاثیری اساسی دارد.

بهترین روش لیزر موهای زائد برای پوست های تیره و سبزه

دستگاه مناسب جهت لیزر موهای زائد پوست تیره

برای لیزر موهای زائد، ناخواسته و اضافی بایستی به این مسئله دقت نمود که هرچه پوست، تیره تر باشد اشعه بیشتری را به خود جذب می کند و نمی گذارد اشعه های بیشتری به سلول های بنیادی برسد. به همین منظور این سیستم هایی که برای پوست های روشن اثربخش هستند بر روی پوست های تیره اثرگذاری ندارند.

چون معمولا اشعه ها در عوض فوکوس بر ریشه مو، جذب پوست می شود. این اشعه ها بایستی جذب سلول های بنیادی شوند تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند و ضمنا پوست به علت جذب این شیوه دستخوش سوختگی و صدمه نشود.

همانطور که میدانید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست های سبزه و تیره دستگاه ان دی یاگ می باشد که امنیت بسیاری دارد و در عین حال تاثیر گذاری خوبی هم دارد. می توان بیان کرد ‌که پوست های تیره در قیاس با پوست های روشن معمولا میزان زیادی از نیروی لیزر را به خود جذب می ‌‌کنند.

به همین علت دستگاه ان دی یاگ را برای حذف موهای زائد پوست های تیره تولید کرده اند که پوست هایی با تیپ تیره بتوانند به راحتی موهای اضافی خود را برطرف نمایند و سوختگی نداشته باشند.

این سیستم فرکانس بیشتری در قیاس با سایر سیستم های بکار برده شده برای پوست های روشن دارد و این موضوع به پرتو لیزر این امکان را می دهد که از اپیدرم های تیره هم، بدون اینکه جذب شود و سبب صدمه به پوست شود عبور کند و به عمق پوست که معمولا ریشه مو در آن واقع شده است نفوذ کند. و در واقع بیشتر جذب پرتو این عمل، به وسیله ی ریشه مو باشد.

در مجموع می توان گفت هر چه میزان فرکانس بیشتر باشد، نفوذ به اعماق پوست هم بیشتر می شود. مسئله حائز اهمیتی که می توان به آن اشاره کرد این است که برای اشخاصی که دارای پوستی تقریبا تیره یا به بیانی متوسط هستند

از جمله نژاد ایرانی، سیستم دایود بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به شمار می آید و در بیشتر موارد تاثیر گذاری بسزایی دارد و همچنین صدمات پوستی نظیر سوختگی سطحی هم، ایجاد نمی کند.

بایستی عرض شود که جهت تعیین دستگاه متناسب با نوع پوست خود بایستی به مراکز زیبایی موثق و مطمئن در حیطه پوست و زیبایی رجوع نمایید. تا در آن محیط پرسنل متخصص و اپراتورهای کار بلد، نوع پوست و رنگ آن را برایتان مشخص کنند و مطلوب ترین و مناسب ترین سیستم را به شما معرفی نمایند.

لازم به ذکر است که بایستی در تعیین این مراکز زیبایی برای لیزر موهای زائد، دقت زیادی به خرج دهید تا بتوانید یک کلینیک معتبر و مجهز و دارای پرسنل مجرب انتخاب کنید، چرا که پوست شما گرانبهاترین لباس شما است و بایستی به بهترین شکل ممکن از آن نگهداری کنید.

ادامه
دستگاه لیزر مدیواستار چیست؟ | قیمت دستگاه لیزر مدیواستار چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا