مقالات لیزر

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ | برای رفع تمامی موهای زائد بدن خود چقدر باید هزینه کنیم؟

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ برای این که تمامی بدن خود را لیزر کنیم و موهای زائد آن را از بین ببریم، باید یک مبلغ مشخصی پرداخت گردد.

این مبلغ می تواند بستگی به نوع دستگاه لیزر مو و یا انتخاب نوع پکیجی که به آن نیاز هست، دارد. در بعضی از کلینیک ها تعداد شات را مورد حساب و کتاب مبنای خود قرار می دهند. اما در بعضی جاهای دیگر پکیجی که از قبل آماده دارند و دارای جدول قیمتی هستند، با شات های نامحدود مورد بررسی و قمت گذاری قرار می دهند.

خیلی از افراد مبلغ و هزینه لیزر موهای زائد برای شان مهم است و بر اساس قیمت پایین و ارزان بودن آن مکان مورد نظر، سالن زیبایی خود را انتخاب می کنند. بعضی دیگر به جاها و مکان ها و سالن های زیبایی خیلی گران مراجعه دارند و فکر می کنند، در این مکان ها بهترین خدمات ارائه می شود.

شاید از قدیم شنیده باشید که هر ارزانی بی دلیل نیست، ولی ارزان بودن و گران بودن هر خدماتی باعث عدم تایید و یا تایید خوب بودن خدمات کسی یا جایی نمی باشد.

در حقیقت قیمت منصفانه و تحقیق کردن کلاً، برای هر خدماتی می تواند ضامن بهترین خدمات دهی برای هر مرکزی باشد. منظور از تحقیق یعنی پرس و جو کردن از کسانی که در آن مرکز خدمات لیزر مو گرفته اند و رضایتمندی و یا عدم رضایت چند نفر از آن ها می تواند کمک خوبی برای انتخاب محل لیزر کردن موهای زائد بدن باشد.

هزینه لیزر موهای زائد

تفاوت قیمت و هزینه لیزر موهای زائد بدن به چه عواملی بستگی دارد؟

تفاوت هزینه لیزر موهای زائد بدن به مسائلی از جمله انتخاب پکیج های مختلفی که سالن های زیبایی ارائه می دهند، بستگی دارد. انتخاب هر نوع پکیج می تواند در قیمت ها موثر باشد.

انتخاب یک پکیج، بستگی به زیادی و یا کم بودن موهای زائد در هر شخصی در هر نقطه از بدن وی دارد. این انتخاب هم می تواند توسط زیباجو انتخاب شود و یا این که به کمک اپراتور و یا پزشک معالج، این پیشنهاد صورت پذیرد.

البته قیمت های لیزر کردن موهای زائد برای مردان با زنان متفاوت و متغیر است و به طور مشخص قیمت لیزر برای مردان به علت ازدیاد موهای زائد و ضخامت موها نسبت به زنان از قیمت بالاتری برخوردار است.

چرا لیزر کردن موهای زائد، برای بدن لازم است؟

لیزر کردن موهای زائد بدن برای هر شخصی می تواند لذت بخش و احساس نظافت و تمیزی را به همراه داشته باشد. مخصوصاً برای بانوان که همیشه دوست دارند پوستی متفاوت و یکنواخت و بدون هیچ گونه مویی بر اساس خلقیاتی که  دارند، داشته باشند.

موهای زائد را می توان به عنوان یک نوع ایجاد کننده ی عرق و ماندگاری آن بر بدن و ایجاد قارچ بر روی پوست دانست. وجود این موها در ناحیه های مختلف بدن که دیده نمی شوند و همیشه زیر پوشش لباس هستند، باعث ایجاد رطوبت و حالت خیسی هیشگی بر اثر تعریق بدن می باشد که می تواند باعث انتشار بوی بد و یا باعث بیماری های مختلف بدن گردد.

هزینه لیزر موهای زائد

لیزر کل بدن خانم های چقدر طول می کشد؟

لیزر کل بدن خانم ها بر اساس انتخاب پکیج های مختلفی که وجود دارد و یا بر اساس میزان مو و پرپشتی و یا تنکی آن، متفاوت و متغیر می باشد. مدت زمانی که برای لیزر کردن موهای کل بدن یک خانم لازم است، امکان دارد، 8 الی 10 جلسه نیاز باشد.

این میزان زمان در فواصل 4 تا 6 هفته ای باید انجام شود و سرجمع شاید بتوان گفت که برای انجام لیزر موهای زائد بدنِ یک خانم با احتساب فواصل بین آن، میانگین چیزی نزدیک به یک سال به زمان موثر نیاز باشد.

البته هزینه لیزر موهای زائد بدن خانم ها نسبت به آقایان می تواند متغیر باشد و در حد کمتری قرار گیرد.

لیزر کل بدن آقایان به چقدر زمان نیاز دارد؟

برای لیزر بدن آقایان مثل لیزر کردن بدن خانم ها، دارای پکیج های متنوع ای می باشد. آقایان با توجه به نیاز های خود بر اساس نقاطی که می خواهند در بدن خود لیزر انجام دهند، با توجه به بکیج های متفاوتی که وجود دارد، یکی را انتخاب نموده و با توجه به هزینه لیزر موهای زائد که داخل هر پکیج به طور مشخص وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه لیزر موهای زائد

 

ادامه
آشنایی با لیزر دی اکسید کربن | بهترین روش صحیح کار کردن با لیزر دی اکسید کربن چگونه است؟

آیا با انجام لیزر موهای زائد بدن، تضمینی برای برگشت پذیری آن وجود دارد؟

با انجام لیزر موهای زائد بدن در سالن های زیبایی، تضامینی برای برگشت پذیری و یا عدم برگشت پذیری موهای زائد داده نمی شود، ولی با توجه به دستگاه های جدیدی که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا استفاده می کنند، مثل دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم پر قدرت که امتحان خود را پس داده است، می توان امیدوار بود که بیش از 90 درصد از موهای زائد بدن از بین بروند و برگشت پذیری در کار نباشد.

این اطمینان از طرف مصرف کنندگان از این دستگاه که به صورت نظرسنجی صورت گرفته است، می تواند ضامن انجام لیزر موهای زائد باشد.

آیا بعد از لیزر کل بدن نیاز به گذراندن دوران نقاهت وجود دارد؟

از جمله سوالاتی که همیشه برای خیلی ها پیش می آید و می پرسند، این است که آیا بعد از لیزر کردن موهای زائد کل بدن نیاز به گذراندن دوران نقاهت در منزل خواهد داشت؟

در جواب این عزیزان باید بگوییم که با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم ، نیاز به هیچ گونه دوران نقاهتی در منزل نیست و به علت این که هیچ گونه زخمی در بدن ایجاد نمی شود، پس در نتیجه به استراحت و یا گذراندن دوران نقاهت خاصی نیاز نمی باشد.

در حقیقت با نیاز نداشتن به دوره نقاهت هزینه لیزر موهای زائد بدن در حد زیادی کاهش می یابد.

هزینه لیزر موهای زائد

سخن پایانی

در این مقاله گفتیم که هزینه لیزر موهای زائد بدن در آقایان و خانم ها و با توجه به انتخاب پکیج مورد نیاز و مورد نظر، خیلی متفاوت و متغیر خواهد بود. در بعضی از موارد به علت ازدیاد موهای زائد در خانم ها و یا آقایان و با توجه به رنگ مو و یا رنگ پوست آن ها می تواند در افزایش هزینه ها و یا کاهش آن تاثیر مستقیمی داشته باشد.

 

ادامه
تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موی بدن | مدت زمان برای لیزر موهای بدن به صورت رفع کامل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا