دسته‌بندی نشده

بررسی تخصصی انواع دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست جهت استفاده در سالن های زیبایی

دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بررسی تخصصی انواع دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست جهت استفاده در سالن های زیبایی

بررسی تخصصی انواع دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست . دستگاه جوانسازی و کلاژن سازی پوست را می توان در تعداد محدودی در دستگاه های لیزر مو و پوست جستجو کرد.

این دستگاه ها که در حقیقت برخلاف اسمی که بر روی آن ها گذاشته اند، اصلاً لیزر نیستند بلکه دستگا های ای پی ال هستند که با استفاده از امواج رادیویی و با نفوذ به لایه درم پوست ایجاد گرما می کنند.

بر اثر گرما حاصله که کنترل شده نیز می باشد، چربی های اضافی بدن را شکسته، و از بدن دفع می گردد.

با استفاده از این دستگاه، چربی از بدن حذف و لایه زیرین پوست، توسط گرمای دستگاه، کلاژن سازی و لیفت صورت می گیرد.با کشیده شدن پوست، تمامی چین و چروک پوست از بین می رود و جوانسازی صورت می گیرد.

دستگاه هایی که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد را می توان در دستگاه های مختلف مورد بررسی قرار داد که در ذیل به ذکر چند نمونه از آن ها ارشاره خواهیم کرد.

در این دستگاه هر کدام بر اساس نوع عملکرد آن ها تاثیر گذاری متفاوتی بر پوست دارند و می توان تقسیم بندی می شوند.

اگر قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در تهران را دارید ما برای شما تخفیف ویژه ای قائلیم و شما می توانید از برندهای معروف ما خرید نمایید.

دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست

هایفوتراپی یکی از دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست

دستگاه هایفو که الگوبرداری مناسبی از دستگاه سونوگرافی می باشد، با استفاده از ارسال امواج اولتراسوند به پوست بدن باعث کلاژن سازی و لیفت پوست بدن می گردد.

این دستگاه می تواند بدون تماس با پوست بدن با امواج منحصر به فردی که دارد در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین بازدهی و خروجی را داشته باشد.

گرمایی که توسط این دستگاه می تواند تولید گردد تا 70 درجه سانتیگراد به صورت متمرکز در لایه زیرین پوست ایجاد می شود.

این گرما با نفوذ به سلول های چربی و ایجاد حباب در آن ها ساختار این سلول ها را شکسته و با نفوذ به درون آن ها جربی های انباشته شده را دفع می نماید.

هایفو تراپی از نوع بهترین و بی خطرترین روش های لاغری و لیفت پوست و زیبایی است که می تواند در مدت حدود دو تا سه ماه تاثیرات خود را به جای گذاشته و درمان های اولیه ی خود را نشان دهد.

این دستگاه که از طریق ایجاد گرما باعث حذف چربی های بدن می شود می تواند در کلاژن سازی و لیفت پوست نیز تاثیر گذار باشد.

آر اف فرکشنال یکی دیگر از دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست

آر اف فرکشنال را از جمله دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست می دانند. این دستگاه با استفاده از ارسال امواج رادیویی به لایه زیرین پوست با استفاده از سوزن های ریزی که در اختیار دارد، می تواند باعث ایجاد گرما در زیر پوست گردد و چربی های زیر آن را بسوزاند که می تواند از طریق سوخت ساز بدن از طریق خون و یا غدد لنفاوی بدن دفع گردد.

با استفاده از آر اف فرکشنال می توان قسمت های وسیعی از بدن را برای انجام جوانسازی و لیفت و کلاژن سازی مورد استفاده قرار داد.

هندپیس های قوی و وسیعی که این دستگاه دارد می تواند سایزهای زیادی از بدن را پوشش داده و کار را هم برای اپراتور و هم زیباجو راحت نماید.

دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال که یکی از روش های از بین بردن چربی های بدن می باشد، می توان به صورت غیر تهاجمی و به صورت خیلی مفید استفاده نمود.

این دستگاه با ارسال دی اکسید کربن در لایه زیرین پوست باعث ایجاد تخلخل بین سلول های چربی بدن می گردد و به سرعت باعث حذف چربی ها می شود.

این دستگاه از نوع دستگاه های بروز و یکی از بهترین دستگاه های لاغری شناخته شده است. با این دستگاه می توان در کمتر از دو ماه به بهترین وضع ایده آل و لاغری موضعی دست یافت.

این دستگاه لایه های اپیدرم و درم بدن را هدف قرار می دهد و می تواند بدون آسیب به قسمت های دیگر بدن و همان نواحی مد نظر بدن را لیزر کند و چربی ها را از بین ببرد و لیفت پوست را نیز انجام داد.

دستگاه لیزر آر اف فرکشنال سوزنی

دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی را می توان از جمله دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست دانست که می تواند با سوزن هایی که انرژی و امواج رادیویی را در عمق پوست ارسال و در آن جا به گرما تبدیل کند و باعث لاغری و لیفت پوست می باشد.

سری سوزنی این دستگاه در سایزهای مختلف می تواند میزان حجم وسیعی از بدن را پوشش داده و در کمترین زمان ممکن به نتایج قابل قبولی دست یابد.

دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست

سالن های زیبایی از چه دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست استفاده می کنند؟

اغلب سالن های زیبایی از دستگاه هایی که در کمترین زمان ممکن بیشترین بازخورد و رضایتمندی مشتری را داشته باشد، استفاده می کنند. در بیشتر این سالن ها می توان دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی را مشاهده کرد.

این دستگاه از جمله دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست است که با سرعت زیاد و حجم وسیع می تواند با کمترین مراجعه مشتری، به نتایج قابل قبولی دست یافت. تمامی سالن های زیبایی حداقل یکی از این دستگاه های آر اف فرکشنال سوزنی را دارند.

اکثر مراجعه کنندگان می خواهند که از این دستگاه برای مراقبت از پوست و کلاژن سازی به علت اینکه در کمترین زمان می توان به لاغری مناسب و لیفت پوست رسید، استفاده کنند.

پیشنهاد ما برای خرید دستگاه لیزر مو و پوست این است که با مشاورین ما در قسمت تماس با ما در سایت ما مراجعه نمایید و با استفاده از مشاوره رایگان از بهترین ها در این زمینه راهنمایی بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست را به شما معرفی نمودیم. این دستگاه ها در نوع خود و با استفاده از امکاناتی که دارند می توانند به صورت واقعی و نموداری، لاغری به صورت هر نوبت مراجعه را مشخص و اعلام نمایند.

این دستگاه ها با استفاده از تنظیماتی که دارند می توان شدت امواج را زیاد و کم کرده و بر اساس نوع نیاز بدن فرد، امواج ارسال می شود و کار لاغری انجام می گردد.

در ادامه لازم است در خصوص فروش ویژه جشنواره دستگاه لیزر پلاتینیوم که در شرکت ما در حال برگذاری است می توانید با تخفیف خیلی خوبی خرید خود را انجام دهید.

 

ادامه
دستگاه هایفو سه بعدی | مزایت ها و معایب استفاده از دستگاه هایفو سه بعدی | ویژگی ها و مشخصات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا