دسته‌بندی نشده

قیمت فیس براش چقدر است؟ انواع فیس براش دستی ارزان قیمت را از کجا بخریم؟ | فواید فیس براش

قیمت فیس براش

زمان مطالعه: 5 دقیقه

قیمت فیس براش چقدر است؟

قیمت فیس براش چقدر است؟ قیمت های این محصول در بازار قیمتی متفاوت و فزاینده ای دارند. امروزه به علت بی ثباتی قیمت ها در بازار کشور قیمتی ثابت را نمی توان عنوان نمود. این محصول که برای تمیز کردن و پاکسازی پوست کاربرد فراوانی دارد، یکی از محصولات پر مصرف و مورد علاقه خانم ها می باشد.

امرروزه به علت وجود هوای کثیف و ناسالم که مدام همه با آن سر وکار دارند و بر صورت و پوست ما می نشیند، برای این که آلودگی ها را از روی پوست خود از بین ببریم، نیاز به دستگاه فیس براش داریم.

از این دستگاه برای از بین بردن آرایش های غلیظ و زیاد که از مواد آرایشی بر روی پوست استفاده شده است، کاربرد زیادی دارد.

بیشترین قیمت فیس براش مربوط می شود به نوع برقی آن که قیمیتی بیش از دوبرابر نوع دستی آن را دارد. و این به علت کاربرد زیادتر و استفاده از سری های متنوع ای برای این دستگاه استفاده شده است] می باشد.

قیمت فیس براش

انواع فیس براش کدامند؟

فیس براش ها را در دو نوع برقی و دستی می سازند. این دستگاه که برای نظافت و ماساژ پوست کاربرد زیادی دارد، می تواند دستگاهی کمک کننده برای لایه برداری و پاکسازی پوست باشد.

از نوع دستی آن که یک سمت پوشیده شده از تارهای مویی شکل که از جنس الیاف مصنوعی ساخته شده اند می تواند پاک کننده مناسبی برای آرایش پوست باشد.

از قسمت پشتی این وسیله نیز که از جنس سیلیکون ساخته شده است بیشتر برای ماساژ پوست و رفع چین و چروک و قوام دادن پوست مورد استفاده فراوان قرار می گیرد. پاکسازی پوست قبل از خواب یکی از موارد مهمی است که خانم باید توجه کافی به آن داشته باشند.

نوع دوم که الکتریکی و برقی است با استفاده از سیم و کابل باطری های شارژی آن شارژ می شود و برای استفاده آماده می گردد. این نوع از فیس براش که به نوع الکتریکی معروف است، از باطری قابل شارژ استفاده می نماید.

مشخصات دستگاه فیس براش چیست؟

مشخصات دستگاه فیس براش زیاد و منوع می باشد. این دستگاه دارای حالت کار لرزش و سونیک می باشد. از براش های قابل شستشو استفاده می نماید.

این دستگاه قابلیت شارژ دارد و از باطری شارژی لتیومی برای مدت زمات 60 دقیقه برای هر 5 الی 6 ساعت شارژ می توان استفاده نمود.

این دستگاه از پایه نگهدارنده شارژ استفاده می کند. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم سرعت در دورهای متفاوت به صورت سه سرعته در 280 سرعته و 350 سرعته و 450 سرعته می باشد. این دستگاه از سه سری مجهز و مجزا بهره می برد. از قابلیت خاموش خودکار نیز برخوردار است.

این دستگاه به صورت ارگونومیک و خوش دست ساخته شده است و از براش های دو تیکه ای برای جلوگیری از پرتاب کف بهره می برد. وزن این دستگاه در حدود 165 گرم است و ولتاژ شارژ این دستگاه 5 ولت و جریان شارژ این دستگاه 500 میلی آمپر توان نیاز است.

ابعاد این دستگاه از 75*64*180 میلیمتر است. جدای از تفاوت قیمت فیس براش در نوع دستی با الکتریکی آن می توان از نوع برقی آن استفاده های مفیدتری برد. برای این که از این دستگاه بهترین استفاده را ببریم، باید مقایسه ای داشته باشیم با دستگاه های لیزر تیتانیوم که برای پاکسازی و پوست و مو به کار گرفته می شوند.

اغلب فیس براش های برقی ضد آب هستند و می توان در جاهایی مثل حمام از آن ها به خوبی استفاده نمود. این دستگاه به حدی برای پاکسازی پوست مفید است که تمامی مواد آرایشی را به خوبی لایه برداری می کند. اگر پوستی خشک و شکننده ای دارید بهتر است که هفته ای دو بار بیشتر از این دستگاه استفاده نکنید.

این دستگاه می تواند محیطی پاک و تمیز بر پوست باقی بگذارد و باعث جوانی پوست گردد. از این دستگاه می توان انتظار داشت تا پوست را به صورت شفاف و یک دست و صاف درآورد.

قیمت فیس براش

طریقه استفاده از دستگاه فیس براش چگونه است؟

برای استفاده از دستگاه فیس براش در ابتدا دکمه پاور این دستگاه را به مدت سه ثانیه نگه دارید. بعد از این زمان دستگاه روشن شده و ما از چراغ آبی رنگی که روشن می شود متوجه روشن شدن این دستگاه می شویم. دکمه ای که بر روی این دستگاه وجود دارد سه حالت سرعت این دستگاه را نشان می دهد و با هر بار فشار بر روی این دکمه تغییر حالت سرعت را شاهد خواهیم بود.

این دستگاه را بعد از روشن شدن به صورت دورانی به صورت خود می کشیم و در هر ناحیه از صورت بیشتر از ده ثانیه نباید نگه داریم. دستگاه با صدای بوقی که از خود پخش می کند ما را متوجه تغییر وضعیت از ناحیه ای به ناحیه دیگر می کند.

این دستگاه دارای سری حالت شستشوی بدن نیز می باشد و با اتصال این سری می توان از آن برای شستشوی قسمت های بدن استفاده نمود. سری شستشوی بدن با نصب بر روی دستگاه و با تنظیم سرعت آن خود به خود سرعت بالا می رود و دیگر نیاز به تغییر وضعیت بدن نیست و می توان به دلخواه یک قسمت از بدن را چند دقیقه با آن شستشو داد.

بعد از شستشوی کامل بدن در انتها، با نگه داشتن دکمه پاور دستگاه، به مدت سه ثانیه، این دستگاه را می توان خاموش کرد.قیمت فیس براش با سری های بدن، کمی بیشتر از نوع تک سری آن می باشد.

قیمت فیس براش

آیا فیس براش ها قابلیت شسشتو دارند؟

اغلب دستگاه های فیس براش های برقی را می توان در حمام و زیر دوش آب استفاده نمود و پس از اتمام کار آن ها را شستشوی کامل داد. حتی می توان آن ها را در آب غوطه ور نمود و هیچ مشکلی در این خصوص پیش نخواهد آمد. این دستگاه کاملاً ضد آب است و آب در آن نفوذ نمی کند.

خیلی این سوال برای آن ها پیش می آید که آیا بعد از استفاده از فیس براش می توان از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس برای لیزر کردن موهای زائد استفاده نمود. در جواب این عزیزان باید بگوییم که هیچ منعی در این خصوص وجود ندارد.

قیمت فیس براش

آیا آقایان نیز می توانند از فیس براش استفاده نمایند؟

این سوالی است که خیلی از آقایان در خصوص قیمت فیس براش مخصوص آقایان و استفاده برای آقایان ممکن است، بپرسند.

دستگاه فیس براش برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است و چیزی مجزا و یا زنانه و مردانه ندارد. از همان دستگاهی که خانم ها برای پاکسازی پوست خود استفاده می کنند، آقایان نیز می توانند استفاده نمایند.

این دستگاه های از قابلیت خوبی برای شستشو و لایه برداری، برای پوست آقایان در تمامی مناطق از پوست مورد بهره برداری قرار می گیرد. برای داشتن اطلاع بیشتر از قیمت فیس براش به صورت آنلاین می توانید در قسنت تماس با ما در سایت ما با کارشناسان ما در تماس باشید.

ادامه
بررسی تخصصی انواع دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی پوست جهت استفاده در سالن های زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا