مقالات لیزر

لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت) | چگونگی لیفت پوست با دستگاه Age Jet

لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت)

زمان مطالعه: 5 دقیقه

لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت)

لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت) چگونه انجام می شود؟ این سوالی است که در ادامه این مقاله روش جوانسازی پوست از طریق دستگاه Age Jet (ایج جت) را توضیح خواهیم داد.

درباره مزیت ها و احیاناً معایب این روش و یا در خصوص زمان و میزان مراجعه و تعداد جلسات و همچنین در خصوص مراقبت هایی که بعد و قبل از استفاده از این دستگاه نیاز است، صحبت خواهیم کرد.

با گذشت زمان و سپری شدن عمر انسان، به مرور پوست انسان ها رفته رفته رو به زوال و چین و چروک می رود و قوام و زیبایی خود را بر اثر گذر زمان از دست می دهد.

 این بدان معنا است که انسان ها همیشه به دنبال راه و روشی می گردند که بتوانند تا حدود زیادی زیبایی و افتادگی پوست از دست رفته خود را بازگردانند.

لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت)

نحوه کارکرد و عملکرد دستگاه Age Jet (ایج جت) چگونه است؟

دستگاه Age Jet (ایج جت) با استفاده از گاز نیتروژن که با ترکیب الکترومغناطیس، تبدیل به نتیروژن پلاسما که یک گاز یونیزه هست، می گردد.

پلاسمای تولید شده در هندپیس های این دستگاه و ترکیب آن با گاز نیتروژن و ماکروویو که از طریق شات های پی در پی در میلی ثانیه در نقطه مورد نظر در پوست بدن ارسال می شود، باعث ایجاد گرمای کنترل شده می شود و در نتیجه جوانسازی پوست اتفاق می افتد.

این حرکت باعث تحریک سلول های پوست بدن شده و گردش خون زیادی را سبب می شود و در ادامه منجر به کلاژن سازی مناسب در زیر پوست و لیفت و کشیدگی پوست می گردد.

در ادامه، پوست رفته رفته از حالت افتادگی و چروکیدگی، خارج شده و لیفت و جوانسازی پوست اتفاق می افتد. در این حالت می توان بعد از حداقل دو تا سه جلسه استفاده از این روش، با این دستگاه به جوانسازی پوست دست یافت.

لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت)

بیشترین کاربرد و استفاده از دستگاه Age Jet (ایج جت) در کجای بدن است؟

بیشترین کاربردی که از دستگاه Age Jet (ایج جت) مورد استفاده قرار می گیرد، در نواحی صورت و اطراف چشم و زیر پلک و زیر ابرو و گاهاً در نواحی اطراف بینی و زیر چانه و قسمت ها و نواحی گردن می باشد.

خیلی از افرد از وضعیت چروک های اطراف بینی و در قسمت خط خنده خود ناراضی و گلایه مند هستند. این مناطق از صورت و چهره بیشترین نقاطی هستند که می تواند بیشترین آسیب و چین و چروک را در خود داشته باشد.

برای رفع چین و چروک در نواحی خط خنده و یا اطراف چشم، که نقاط حساس و حیاتی هستند، می توان از روش های متعدد و گوناگونی استفاده نمود. یکی از این روش ها، استفاده از لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت) می باشد.

در این روش و با استفاده از این دستگاه، توسط گاز نیتروژن که از طریق الکترومغناطیس غنی گردیده است، از طریق هندپیس های منحصر به فرد این دستگاه بر قسمت های چین و چروک صورت تابانده می شود و باعث کلاژن سازی و لیفت پوست می گردد.

از دیگر موارد، برای از بین بردن اثرات بر جای مانده از اثرات جوش و اسکار و همچنین از بین بردن انواع لک های پوستی و یا آفتاب سوختگی های گسترده و همچنین خال های مادرزادی و کک و مک، می توان استفاده بهینه از این دستگاه را برد.

لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت)

تفاوت استفاده از دستگاه Age Jet (ایج جت) با لیزر در چیست؟

لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت) از طریق ارسال گرمای کنترل شده و ارسال حرارت غیر وابسته اعمال می شود.

در نتیجه با استفاده از این روش آسیب حرارتی خیلی کمی به پوست می رسد و به صورت غیر تهاجمی منجر به لیفت و جوانسازی پوست می گردد. 

این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی شناخته شده ای است که توانسته است مجوز استاندارد بین المللی و محوز سازمان غذا و داروی آمریکا را بگیرد.

اما عملکرد دستگاه لیزر مو و پوست کمی متفاوت تر با این دستگاه می باشد. دستگاه های لیزر، شاید مقداری تهاجمی تر عمل کنند و شاید در مواقعی ایجاد سوزش و درد و قرمز شدن را در پی داشته باشد.

هر چند که امروزه دستگاه لیزر تیتانیوم مجهز به سیستم ایمنی خنک کننده و کلدینگ، وارد بازار شده است، و توانسته است با استفاده از این دستگاه، عملکردی مشابه دستگاه ایج جت را شاهد بود.

لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت)

 

ادامه
راهنمای لیزر موهای پوست برنزه-بهترین دیوایس لیزر پوست برنزه |پوست برنزه و لیزر متناسب با آن

میزان ماندگاری لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت) چقدر است؟

میزان ماندگاری لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت) حداقل تا دو سال تضمین شده است. البته این روند ماندگاری با توجه به رفتارهای هر فرد بستگی دارد و می تواند بیشتر و یا کمتر شود.

خیلی از اشخاص، رفتارهای بی مهابانه دارند و در معرض نور شدید و مستقیم  آفتاب قرار می گیرند و این رفتارها می تواند در کاهش و کم اثر شدن زمان ماندگاری لیفت پوست و جوانسازی تاثیر مستقیم بگذارد.

در برخی از موارد نیز می توان به حفاظت از پوست با استفاده از کرم های ضد آفتاب و یا مرطوب کننده که محافظت کننده و نگه دارنده  خوبی در برابر عوامل طبیعی مثل آفتاب سوختگی ها می باشد. ماندگاری جوانی پوست برای مدت زمان زیاد با رعایت این نکات و روش ها ما را می تواند امیدوار کند.

لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت)

ویژگی های لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت) چیست؟

از مهمترین و بی بدیل ترین ویژگی های لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت) را می توان به مجهز بودن این دستگاه به کلدینگ هوای سرد دانست. این ویژگی می تواند از درد و سوزش هنگام استفاده از این دستگاه بکاهد و زیباجو کمترین سوزش را احساس کند. 

استفاده از این دستگاه برای قسمت های حساس و نازک پوست که از دیگر دستگاه های لیزر به علت داشتن خطرات حتمالی، نمی توان از آن ها استفاده کرد، این دستگاه مناسبی برای این نقاط از بدن می باشد.

استفاده از این دستگاه که با پالس های متمرکز شده و پایدار به همراه شات های کنترل شده همراه است، می تواند از دیگر ویژگی های منحصر به فردی باشد که این دستگاه از بقیه دستگاه های هم خانواده، خود را متمایز کرده است.

لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت)

سخن پایانی

در این مقاله که موضوع ما لیفت و جوانسازی پوست با دستگاه Age Jet (ایج جت) بود از عملکرد و مقایسه آن با دیگر دستگاه های لیزر به صورت خلاصه صحبت نمودیم.

از دیگر مباحث ما ارائه اطلاعات در خصوص نحوه کارکرد و ویژگی های منحصر به فردی که این دستگاه دارد و متمایز بودن این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های همرده خود می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا