مقالات لیزر

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال چیست؟چه کاربردی در بین انواع پوست ها دارد؟(Digital Q-switch Laser)

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال

زمان مطالعه: 5 دقیقه

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال چیست؟چه کاربردی در بین انواع پوست ها دارد؟(Digital Q-switch Laser)

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال چیست؟چه کاربردی در بین انواع پوست ها دارد؟(Digital Q-switch Laser) این دستگاه که از نوع بهترین لیزرهای حال حاضر دنیا برای از بین بردن تتو و خالکوبی و لک ها و خال های تیره و روشن و ماه گرفتگی ها می باشد.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ برای رفع تتوها و خالکوبی ها،کک و مک بدن و ماه گرفتگی ها و خال های تیره و روشن و همچنین خال هایی که در دوران پیری پدیدار می شود و قارچ های ناخن و پلاسما، ملاسما ضایعاتی پوستی و واریس ها و رگ ها و مویرگ هایی که بر روی پوست ظاهر شده اند و خیلی دیگر از موارد، زیاد کاربرد دارد.

این دستگاه را می توان از کامل ترین دستگاه های ترمیم پوست و رفع ضایعات پوستی و کم رنگ کردن خال ها با کیوسوئیچ با استفاده از دو سری 532 و 1064 نانومتری که از سری 532 نانومتری برای از بین بردن رنگدانه های روشن تر و ملایم تر و از سری 1064 برای از بین بردن رنگه ها و یا تاتوها و خالکوبی های تیره تر مورد استفاده قرار می گیرد.

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال

مشخصات و ویژگی های دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال

مشخصات و ویژگی های دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال که از دو هندپیس 532 و 1064 نانومتری استفاده می کند این دستگاه از صفحه دیجیتال لمسی و تاچ 7.5 اینچی بهره می برد.این دستگاه در حدود 15 کیلوگرم گرم وزن دارد و به راحتی قابل حمل و پرتابل است.ابعاد این دستگاه در طول و عرض و ارتفاع به ترتیب 50*37*36 سانتیمتر است.

این دستگاه از انژی پر قدرت 400mj بهره می برد و از پاور قوی 1000 واتی سود می برد.این دستگاه مجهز به زنگ هشدار کم بودن آب برای حفاظت از حرارت گرمایی خود دستگاه و همچنین برای ارائه بهتر کیفیت کار برای کاربر می باشد.

فرکانس های قابل تنظیم این دستگاه از یک تا 6 قابل تغییر و کم و زیاد می باشد.این دستگاه از که از آب و هوای فشرده برای تنظیم دمای فریز و سرد برای جلوگیری از احساس درد و یا سوزش در هنگام عمل استفاده می شود.

مزایا و محاسن استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ دیجیتال

مزایا و محاسن دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال چیست؟چه کاربردی در بین انواع پوست ها دارد؟(Digital Q-switch Laser) اگر بخواهیم در خصوص مزایا و محاسن این دستگاه صحبت کنیم، می توان به بی خطر بودن و غیر تهاجمی بودن این دستگاه اشاره کرد.

این دستگاه برای از بین بردن تاتوها و خالکوبی ها بدن افراد رقیب ندارد و در کمترین زمان و کمترین جلسه به بیشترین نتایج می رسد.

استفاده از این دستگاه حتی می توان برای جوانسازی پوست نیز بهره برد و لیفت پوست انجام داد.

از دیگر محاسن این دستگاه می توان به ضد حساسیت بودن کیوسوئیچ به انواع پوست ها از سفید گرفته تا تیره که برای تمامی این نوع پوست ها کارایی لازم را دارد.هندپیس های این دستگاه به علت اینکه موقع استفاده از پوست فاصله دارند به دیگر نواحی و یا عمق پوست ضرر نمی رساند و فقط نقطه هدف را با استفاده از شات های پی در پی می توان لیزر کرد.

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال

 

ادامه
مشخصات، خرید و قیمت دستگاه آر اف فرکشنال زئوس | آر اف فرکشنال زئوس چگونه دستگاهی است؟

عوارض بعد از استفاده از دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال

به جرئت می توان گفت که بعد از استفاده از این دستگاه هیچ گونه عوارض و یا سوختگی و قرمزی در پوست افراد استفاده کننده مشاهده نشده است.کسانی که از این دستگاه استفاده می کنند باید به دستوالعمل هایی که پزشک معالج و یا اپراتور برای بیمار تجویز می کند دقت نموده و اجرا نماید.

رعایت بعضی از موارد که باید حتما اجرایی گردد این است که از قرار گرفتن زیر نور آفتاب به صورت مستقیم خودداری گردد و دیگر اینکه از کرم های مرطوب کننده مناسب برای جلوگیری از خشک شدن پوست و رفع شکنندگی پوست استفاده گردد.

هزینه های لیزر درمانی با دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال چقدر است؟

در خصوص هزینه های درمان با استفاده از دیوایس لیزر کیوسوئیج دیجیتال بعد از بررسی و معاینه توسط پزشک زیبایی ومیزان حجم و تعداد جلسه مورد نظر مشخص خواهد شد.

این هزینه می تواند به علت ها و متغیرهایی از قبیل میزان گستردگی کار و یا تیره یا روشن بودن پوست و وقتی که صرف از بین بردن لک یا تتو و یا خالکوبی می شود می تواند تعیین کننده باشد.

شرکت های فروشنده دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال کدامند؟

خیلی از شرکت ها هستند که در فروش این دستگاه فعالیت می کنند و به فروش می رسانند.بعضی از مصرف کنندگان و بیشتر سالن ها و کلینیک های زیبایی می پرسند که دستگاه های لیزر مورد نیاز خود را از کجا تهیه کنیم؟

ما در پاسخ به این سوال باید بگوییم که سعی کنید از مراکز و شرکت های معتبر فروشنده دستگاه لیزر مو  که دارای مجوز و نمایندگی آن دستگاه هستند خریداری کنید که هم بتوانید با قیمت مناسب تهیه کنید و  هم از ضمانت و خدمات پس از فروش آندستگاه استفاده لازم را ببرید.

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال

انواع دیوایس لیزر کیوسوئیج کدامند؟

دستگاه کیوسوئیچ انواع مختلف و متفاوت دارد که هر کدام در جای خود مختص و کارایی خود را به صورت اختصاص دارد.میله های کریستالی استفاده شده در ساخت این ونوع دستگاه ها می تواند نوع دستگاه را تغییر داده و بالطبع کارایی و عملکرد هر دستگاهی از این نوع را متمایز نماید.در ادامه به انواع دستگاه کیوسوئیچ اشاره خواهیم کرد.

دیوایس لیزر الکساندریت

از این از خانواده بزرگ کیوسوئیچ می باشد که بیشتر برای رفع تتوهای تیره رنگ و مشکی و یا رفع سیاهی ناشی از آفتاب سوختگی بیشترین کاربرد را دارد.

دیوایس لیزر روبی

این دستگاه تمرکز بیشتر بر روی رنگدانه های آبی و سبز دارد و توانایی خیلی خوبی در از بین بردن این رنگ ها در تتو دارد.

دیوایس لیزر آن دی یاگ

این دستگاه که از خانواده کیوسوئیچ می باشد بیشتر برای از بین بردن جای زخم ها و یا بخیه های عمل جراحی و یا برای جوانسازی پوست و لیفت آن به کارگیری می شود.

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال

نتیجه گیری

در پایان لازم است که بگوییم دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال چیست؟ چه کاربردی در بین انواع پوست ها دارد؟(Digital Q-switch Laser) از نوع بهترین دستگاه های موجود در بازار برای رفع تتو و خالکوبی چه رنگ روشن و چه تیره که کارایی و عملکرد بسیار مناسبی در رفع این گونه موارد دارد.

در پایاین اگر قصد خرید دستگاه لیزر را دارید توصیه ما به شما شرکت در فروش ویژه دستگاه لیزر تیتانیوم است که با انتخابی متفاوت و خاص روبرو خواهید شد.

 

ادامه
بهترین لیزر برای پوست های سبزه و تیره | با چه دیوایس لیزری پوست های تیره و سبزه را لیزر کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا