مقالات لیزر

دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند بعلاوه قیمت، مشخصات ، ویژگی ها ، عملکرد و کیفیت کار

دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند

دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند چگونه دستگاهی است و میزان بازدهی و عملکرد این دستگاه برای رفع جوش و آکنه صورت چقدر تاثیر گذار است؟ این دستگاه چه مشخصات و ویژگی هایی دارد و کیفیت کار و قیمت این دستگاه با قیمت دستگاه پلاتینیوم چقدر اختلاف دارد؟ در این مقاله قصد داریم در خصوص دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند اطلاعاتی قابل توجه ارائه دهیم. در ادامه با ما باشید.

دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند از حمله دستگاه هایی است که سبک و پرتابل است به دستگاه میکرودرم دیاموند خانگی معروف است که برای لایه برداری و بازسازی پوست مورد استفاده فراوان قرار می گیرد.

این دستگاه که از روش کاملاً فیزیکی و مکانیکی و حرکت دست به صورت رفت و برگشت کار می کند، می تواند با مکش و ایجاد خراش های ریزی توسط سری های الماسه خود که دارای حالت منبتکاری شده دارد، باعث ایجاد خراش سطحی و مکش پوست گردد.

با این دستگاه به طور همزمان که مکش ها قابلیت تنظیم و کم و زیاد شدن را نیز دارد، می توان به خوبی از این دستگاه استفاده نمود.

کارکرد دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند بدون استفاده از مواد شیمیایی می باشد و بدون ضرر و غیرتهاجمی است. استفاده هایی که از این دستگاه می توان نمود برطرف نمودن خشن شده های پوستی که بر اثر کهولت سن ایجاد شده است.

لکه ها و جای جوش های غرور جوانی و برداشتن اثر این لکه از روی بدن و یا لکه هایی که بر اثر نور ماورءبنفش خورشید بر روی پوست حاصل گردیده است. تمامی این موارد را می توان با استفاده از این دستگاه در منزل و توسط خودمان انجام شود.

دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند

مشخصات دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند چیست؟

این دستگاه دارای مشخصات ذیل می باشد.

این دستگاه دارای هفت سری در ابعاد و سایزهای مختلف و برای مناطق مختلف پوست می باشد. وزن این دستگاه فقط 160 گرم است و با سبکی که دارد دست خسته نمی شود و به صورت مداوم در کلینیک ها و سالن های زیبایی می توان از این دستگاه استفاده نمود.

دارای سه درجه سر الماسه برای جاهای مختلف بدن از جمله سر ضخامت کم برای مناطقی از پوست که حساس و پوست نازکی دارند. سری دوم با ضخامت متوسط برای نواحی از پوست بدن که دارای پوستی متوسط  از نظر حساسیت دارند، مثل گردن و صورت هستند.

و در سری سوم برای مناطقی از پوست بدن که دارای پوستی ضخیم هتند مثل سر زانوها و یا آرنج دست و یا جاهایی که پوست درای چین و چروک زیاد می باشند.

این دستگاه از دو فیلتر متفاوت استفاده می کند و به راحتی قابل تمیز شدن می باشد.

عملکرد دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند چگونه است؟

با استفاده از دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند، عملکرد گردش خون در پوست و محل انجام پاکسازی با این دستگاه با افزایش متالوسیم و خونرسانی و تامین مواد مغذی پوست انجام می پذیرد و پوست آماده تغییر وضعیت از حالت چروک به حالت صاف و یکنواختی می رود.

تاثیرگذاری این دستگاه بر آکنه و اسکارهای پوستی به وضوح قابل مشاهده و دیده شدن است. این دستگاه به خوبی می تواند محل اسکارها و جوش های پوستی را برطرف کند و اثری از آن ها باقی نگذارد.

تاثیرگذاری در پوست خشک و در پوست هایی که با گذشت زمان زیاد و کهولت این پوست ها، به صورت خشک و چروکیده درآمده اند و هیچ رطوبتی در آن ها وجود ندارد. با استفاده از دستگاه دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند می توان رطوبت لازم و کافی را به این گونه پوست ها رساند و باعث طراوت و تازگی آن ها شد.

این دستگاه تاثیر چشمگیری در روند اصلاح پوست های کدر و تیره شده دارد و ناهمطرازی از نظر رنگ دارد. با استفاده از این دستگاه شفاقیت و تازگی و یکنواختی رنگی به این گونه پوست ها بر خواهد گشت.

پوست های مرده که بر روی سطح پوست ماندگاری زیادی دارند با عملکرد قوی این دستگاه لایه برداری شده و سطحی مناسب و یکنواخت می تواند ایجاد گردد.

دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند

استفاده از دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند چه مزایایی دارد؟

این دستگاه یک نوع لایه بردار پوست می باشد که هیچ گونه آسیب و یا عوارض جانبی بر پوست باقی نمی گذارد و غیر تهاجمی می باشد. از بین بردن جوش ها و آکنه های قدیمی که اثر بدی بر روی پوست باقی گذاشته اند با این دستگاه به راحتی قابل انجام است.

با این دستگاه می توان منافذ ریز پوست را از بین برد. شادابی و شفافیت پوست و همچنین رفع خطوط ریز پوست و پاکسازی پوست های مرده از مهمترین مزیت های این دستگاه به شمار می رود.

طریقه استفاده از دستگاه پاکسازی میکرودرم دیاموند چگونه است؟

قبل از استفاده ا این دستگاه حتماً باید پوست توسط آب و صابون شستشوی کامل شود و عاری از هر گونه چربی و یا مواد آرایشی گردد. اگر محل پاکسازی پوست دارای مو می باشد، حتماً باید این موها از قبل شیو گردد و از بین برده شود.

بعد از انجام مراحلی که ذکر شد می توان با استفاده از سری های الماسه میکرودرم اقدام به پاکسازی پوست نمود. با کشیدن سری این دستگاه بر روی پوست به همراه مکشی که می کند، پوست شروع به لایه برداری می شود و پوست های مرده از روی پوست برداشته می شود و شروع به پاکسازی می کند.

دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند

موارد منع استفاده از دستگاه پاکسازی میکرودرم مدل دیاموند چیست؟

برای استفاده از دستگاه پاکسازی میکرودرم دیاموند به علت این که این دستگاه عوارض جاننی ندارد و غیر تهاجمی نیز می باشد، منع استفاده ای ندارد و تمام افراد بزرگسال می توانند از این دستگاه برای پاکسازی پوست خود استفاده نمایند.

این دستگاه از بی خطرترین در نوع خود می باشد که به علت این که فقط با سری های الماسه خود خراش کوچکی در پوست ایجاد می کند بدون نیاز به محدودیت و بدون نیاز به استراحت در منزل بعد از استفاده می توان به کارهای روزمره خود در خارج از خانه و محیط بیرونی رسید.

استفاده از این دستگاه که در خانه و در کلینیک و سالن های زیبایی قابل بهره برداری است از بهترین نوع در دستگاه های زیبایی و پاکسازی می باشد. برای داشتن اطلاعات بیشتر و یا استفاده از دستگاه های مشابه از جمله دستگاه لیزر تیتانیوم  به سایت ما مراجعه نمایید.

ادامه
لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت به چقدر زمان نیاز دارد؟ | قیمت لیزر الکساندرایت چقدر است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا