مقالات لیزر

کرم بی حسی موضعی لیزر | راهکار کاهش درد لیزر موهای زائد چیست؟ | بهترین کرم بی حسی موضعی

کرم بی حسی موضعی لیزر

زمان مطالعه: 5 دقیقه

کرم بی حسی موضعی لیزر چیست؟

کرم بی حسی موضعی لیزر چیست؟ برای انجام لیزر موهای زائد بدن معمولاً از کرم بی حسی موضعی استفاده می کنند. لیزر مو به علت این که از اشعه مادون قرمز استفاده می کند، می تواند در فرد استفاده کننده مقداری با سوزش و درد و یا سوختگی خفیف ایجاد نماید.

البته پیش بینی های لازم و پیشگیری های ایمن برای استفاده از دستگاه لیزر مو انجام شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست. استفاده از کرم بی حسی موضعی لیزر نیز یک نوع پیشگیری و اطمینان خاطر برای این که زیباجو خاطره خوبی از لیزر موهای زائد خود داشته باشد و آن مقدار کمی که سوزش دارد احساس نکند.

معمولاً دستگاه های لیزر مو از سیستم خنک کننده و کلدینگ و هوای سرد استفاده می کنند و در محل انجام لیزر هوای سرد کافی برای جلوگیری از سوزش ناشی از لیزر انجام می شود.

در کنار استفاده از کلدینگ دستگاه لیزر مو زائد از کرم های خاص ضد سوزش که دارای لیدوکائین مناسب است نیز استفاده می شود تا سوزش ناشی از لیزر را به حداقل ممکن برساند.

کرم بی حسی موضعی لیزر

بهترین راهکار کاهش درد لیزر موهای زائد کدامند؟

بهترین راه برای کم کردن درد و سوزش لیزر موهای زائد استفاده از کرم بی حسی موضعی لیزر می باشد. این کرم ها می توانند با خاصیت سر کننده ای که دارند از درد هنگام لیزر مو جلوگیری نمایند. در بسیاری از موارد این کرم به همراه سیستم خنک کننده دستگاه لیزر می تواند به عنوان مکمل یکدیگر در کم کردن درد و سوزش موثر واقع گردند.

لیدوکائین موجود در این پمادها که خاصیت خنک کننده و سرکننده دارند در زمانی در حدود ده دقیقه اثر خود را گذاشته و می تواند در حدود یک ساعت ماندگاری خوبی در ایجاد بی حسی موضع ای موثر باشد.

مقدار معینی از این کرم که بر روی پوست صاف باید مالیده شود توسط پزشک لیزر درمانی تعیین می گردد و بعد از انجام این کار به خوبی قسمت های مورد نظر که قرار است لیزر شوند. ماساژ با این کرم انجام می شود.

مالیدن دو تا سه مرتبه از این پماد توصیه شده و برای آخرین بار که این کار بدون ماساژ و در حدی که سفیدی کرم بر روی پوست بماند. کافیست و نیاز به ماساژ برای سومین بار نیست. این ماندگاری تا زمانی که زمان لیزر درمانی فرا برسد توسط پزشک درمانگر پاک شده و لیزر درمانی آغاز می شود.

کرم بی حسی موضعی لیزر

بهترین کرم بی حسی موضعی لیزر چه کرمی است؟

بهترین و مناسب ترین کرم بی حسی موضعی لیزر در حال حاضر کرم بی حسی زایلاپی می باشد. این کرم که در حال حاضر در 30گرم از این محصول 5 گرم لیدوکائین و 5 گرم نیز پریلوکائین وجود دارد.

این کرم خاصیت و خواصی موثر و خنک کننده قوی و خوبی برای لیزر موهای زائد است و می تواند در زمانی در حدود 10 دقیقه محل لیزر را به خوبی خنک و بی حس نماید.

ماندگاری این کرم بی حس کننده در حدود یک ساعت می باشد و در این مدت باید لیزر موهای زائد انجام شود. پس از این مدت اثرات بی حسی کم کم از بین می رود و اگر نیاز به ادامه لیزر درمانی باشد باید دوباره مراحل مالش پماد بر روی پوست آغاز و انجام شود.

پس از کرم بی حس کننده زایلاپی می توان از دیگر برند که به نام املا در بازار موجود است استفاده نمود. کرم بی حس کننده املا نیز از جمله کرم بی حسی موضعی لیزر می باشد که مناسب ترین گزینه بعد از کرم زایلاپی است.

این دو کرم که مواد شیمیایی ساخته شده اند می تواند برای بعضی از زیباجویان حساسیت زا باشد و با عوارضی همراه باشد. برای اینکه متوجه شویم این کرم ها برای پوست ما حساسیت زا هستند یا خیر باید در ابتدا در مقدار محیط کمی از بدن از این کرم برای تست استفاده گردد.

در صورت عدم حساسیت و یا قرمزی و خارش پوست می توان به شکل گسترده از این کرم برای بی حسی موضع ای استفاده نمود. کسانی که به این دو کرم بی حسی حساسیت دارند می توانند از کرم های بی حس کننده گیاهی که در بازار موجود است استفاده نمایند.

کرم بی حسی موضعی لیزر

عوارض ناشی از استفاده از کرم بی حسی صنعتی چیست؟

بعضی از کرم های صنعتی شاید برای برخی از افراد ایجاد حساسیت و عوارض جانبی نمایند که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود.

عوارضی که می تواند کرم بی حسی موضعی لیزر صنعتی ایجاد کند، ایجاد خارش و قرمزی پوست و یا این فشار خون و ضربان قلب و در برخی موارد احساس خواب آلودگی و سرگیچه و یا حالت تهوع و افزایش تحریک پذیری عصبی از مواردی است که می تواند برای بعضی ها ایجاد شود.

بهترین کرم بی حسی گیاهی که بدون عوارض جانبی است چیست؟

بهترین کرم بی حسی موضعی لیزر گیاهی که در بازار موجود است و با قیمت مناسب عرضه می شود، اپی واید است که اثر بخشی مناسبی در حد کرم های زایلاپی و املا دارد. این کرم بی حس کننده بدون عوارض و حساسیت می باشد و بر پایه گیاهی ساخته شده و عصاره گیاهی طبیعی در خود دارد.

از این کرم بیشتر برای کسانی که دارای سابقه حساسیت به کرم شیمیایی دارند، استفاده می شود و دارای خواصی یکسان با کرم های شیمیایی و بدون عوارض جانبی می باشد.

کرم بی حسی موضعی لیزر

 

ادامه
رفع موهای زائد، فواید و عوارض جانبی و هزینه ها مختلف | هزینه های رفع موهای زائد چقدر است؟

استفاده از چه لیزری نیاز به کرم بی حسی موضع ای می باشد؟

استفاده از اغلب دستگاه لیزر مو نیاز به کرم بی حسی موضع ای می باشد. اما استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال به علت داشتن سیستم کلدینگ و خنک کننده ضرورتی برای استفاده از کرم بی حسی موضعی لیزر نیست. این دستگاه از امکانات خوبی برای جلوگیری از درد و سوزش زیباجویان در خود دارد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم اصل نیز یکی دیگر از دستگاه های لیزر مو می باشد که توسط سازنده داخلی ساخته شده و نیاز به استفاده از کرم بی حسی موضعی لیزر نیست. این دستگاه بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته و به بازار عرضه شده است.

کلام آخر

در پایان این مقاله با توجه به موضوع ما که استفاده از کرم بی حسی موضعی لیزر بود، گفتیم که در بازار کرم های شیمیایی که دارای مواد لیدوکائین به میزان لازم است، وجود دارد. لیدوکائین از اصلی ترین مواد بی حسی در این محصولات شیمیایی می باشد.

کسانی که به کرم های بی حسی شیمیایی از جمله زایلاپی و املا حساسیت دارند، می توانند از کرم بی حسی بر پایه گیاهی اپی واید استفاده نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا