مقالات لیزر

دیوایس لیزر ریمور موهای زائد اس اچ آر ایلایت برند سایان Super Hair Removal + خصوصیات

دیوایس لیزر ریمور موهای زائد اس اچ آر ایلایت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

دیوایس لیزر ریمور موهای زائد اس اچ آر ایلایت برند سایان Super Hair Removal

دیوایس لیزر ریمور موهای زائد اس اچ آر ایلایت برند سایان Super Hair Removal که برند SHR و ساخت کشور کره جنوبی می باشد که در سال 2020 به تولید رسیده است.

وزن این دستگاه حدود 14 کیلوگرم است و دارای یک سری و عینک و شات است. این دستگاه به رنگ سفید که از دسته اورگونومیک سود می برد و دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی و لمسی می باشد که کاربرد خوبی برای آقایان و خانم ها دارد.

بعد از 18 سالگی لیزر کردن موهای زائد این افراد که پوست تیره و یا حساس دارند، مناسب است و گزینه خوبی برای سالن های زیبایی می باشد. این دستگاه لیزر با فناوری پیشرفته است که از طول موج زیادی برخوردار است.

این طول موج بین  950 تا 1200 NM قابل تنظیم می باشد و برای از بین بردن لک های صورت و بدن گزینه بسیار مناسب و خوبی است.

این دستگاه گزینه خوبی برای کسانی است که رنگ پوست تیره دارند . قبلاً دستگاه های لیزر مو برای پوست های تیره کاربرد زیادی نداشت و احتمال سوختگی پوست افراد تیره زیاد بود.

پوست های تیره به علت وجود ملانین زیاد ، مقدار فراوانی از انرژی و تابش نور دستگاه لیزر را جذب می کردند و تقریباً لیزر کردن موهای زائد و یا برای لیفت پوست صورت و یا از بین بردن آکنه پوست های تیره کم اثر می شد.

ولی با متولد شدن دستگاه لیزر اس اج آر ایلایت برند سایان این مشکل حل شد و افرادی که دارای پوست تیره هستند می توانند از مزایای این دستگاه استفاده بهینه نمایند.

البته دستگاه لیزر مو تیتانیوم یک رغیب سرسخت برای دستگاه اس اچ آر ایلات می باشد که به همین راحتی نمی توان از کنار این موضوع گذشت.

دستگاه لیزر ریمور موهای زائد اس اچ آر ایلایت برند سایان Super Hair Removal

ویژگی های این دیوایس لیزر چیست؟

از ویژگی های این دستگاه لیزر می توان به موارد ذیل اشاره کرد

1-روشن کردن پوست صورت و سفت و لیفت کردن پوست هایی که افتاده و شل هستند و رفع چین و چروک پوست صورت

2-حذف موهای زائد تمامی نقاط بدن بدون محدودیت

3-حدف تمامی رنگدانه های پوستی اعم از ضایعات پوستی ، آفتاب سوختگی و رفع لک و کک و مک

4-حذف مویرگ های قرمز رنگ و مشخص در سطح پوست و آکنه های پوستی و جوش های سر قرمز و یا سر سیاه

مزایای استفاده از دیوایس لیزر اس اچ آر ایلایت برند سایان چیست؟

مزایای استفاده از این دستگاه لیزر مناسب برای پوست های تیره که تاکنون دستگاه های دیگر نتوانسته بودند رضایت مشریان این مدل پوست را بدست آورند و پیشرفت مناسبی برای حذف موهای زائد بدن اینگونه افراد حاصل نشده بود.

با متولد شدن این دستگاه در حقیقت انقلابی برای رنگین پوستان در زمینه لیزر موهای زائد اتفاق افتاد تا این افراد نیز بتوانند از مزیت های دستگاه لیزر مو استفاده نمایند.

این دستگاه در حذف مویرگ های برامده و قرمز رنگ در سطح پوست نیز کارایی زیادی دارد و می تواند آن ها را از بین ببرد.حذف آکنه و جوش های سر سیاه و قرمز نیز از مزایای استفاده از این دستگاه می باشد.

از دیگر مزایای این دستگاه می توان گفت برای آقایان و خانم ها به صورت مشترک قابل استفاده می باشد و هنگام استفاده درد خیلی کم نسبت به دستگاه های لیزر موهای زائد استاندارد دیگر دارد.

استفاده از دستگاه لیزر ریمور موهای زائد اس اچ آر ایلات برند سایان Super Hair Removal می تواند شاهد حذف طولانی مدت موهای زائد و در برخی موارد حذف دائمی موهای زائد بدن بود.

سرعت لیزر کردن موهای بدن با این دستگاه خیلی خارق العاده می باشد و در کمترین زمان ممکن بیشترین نتیجه را می توان با این دستگاه گرفت.

پوست هایی که مبتلا به موروشن شدن هستند، با این دستگاه می توان آن ها را از بین برد و بوی بد بدن ناشی از آن نیز از بین خواهد رفت.

استفاده از لیزر این دستگاه هیچ آسیبی به غدد و یا بافت های بدن نمی رساند و عمق نفوذ اشعه نوری این دستگاه تا 15 میلی متری بدن می رسد که برای از بین فولیکول های ریشه مو کفایت می کند و مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه لیزر ریمور موهای زائد اس اچ آر ایلایت برند سایان Super Hair Removal

ساختار دیوایس لیزر ریمور موهای زائد 

ساختار دستگاه لیزر ریمور موهای زائد عبارتند از:

1- دارای صفحه لمسی operation interface برای نمایش منوهای سیستم و انتخاب گزینه ها برای کار با دستگاه

2-سوئیچ کلید که از آن برای خاموش و یا روشن کردن دستگاه از آن استفاده می شود.

3-کابل برق که برای تغذیه و روشن شدن دستگاه توسط برق از آن استفاده می شود.

4-سوئیچ توقف اضطراری که از این وسیله برای خاموش کردن دستگاه در مواقع خطر و یا اضطرار از آن استفاده می گردد.

5- محل پر کردن آب دستگاه که از این قسمت برای پر کردن و ریختن آب درون دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد که بهتر است از آب خاص بدون املاح استفاده شود.

6- محل هواگیری دستگاه که از این قسمت برای از بین بردن هوای داخل لوله ها ی دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد تا دستگاه بدون وقفه کار کند.

7-نازل تخلیه آب که از این قسمت برای تخلیه آب اضافی و یا آبی که بعد از پایان کار درون دستگاه باقی مانده که حتماً باید تخلیه گردد مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه لیزر ریمور موهای زائد اس اچ آر ایلایت برند سایان Super Hair Removal

جمع بندی و سخن پایانی

در پایان یادآوری می شود که روش آراف فرکشنال یکی از جدیدترین و مدرن ترین روش های جوان سازی و لیفت پوست است که می توان از دستگاه لیزر ریمور موهای زائد اس اچ آر ایلایت برای انجام این کار سود برد.

استفاده از این روش که بی خطر و غیر تهاجمی می باشد می توان از امواج رادیویی برای لایه میانی پوست برای تحریک کلاژن ها و جوانسازی پوست استفاده بهینه نمود.

از این روش می توان برای ترمیم و جوان سازی پوست های افتاده و یا رفع پوست های ترک خورده و یا کشیدن شده که آثار بدی در پوست ایجاد شده است.

اثراتی که بر اتر آکنه و یا زخم و یا اسکار و کیست ایجاد شده است می توان با سرعت آن ها ترمیم و بازسازی نمود.ترک هایی که بر اثر چاقی و یا لاغری و تغییراتی که برای حجم بدن در پوست ایجاد می شود را می توان با اس اچ آر ایلایت رفع و بازسازی نمود.

رعایت اصول بهداشتی بعد از استفاده از دستگاه اس اچ آر ایلایت و بعد از لیزر کردن موهای زائد تاثیر زیادی بهبودی هر چه زودتر لیزر موهای زائد می گردد.

 

ادامه
آموزش و شناخت دستگاه ایلایت و Shr به همراه مزیت ها و معایب و ویژگی ها و مشخصات فنی کامل آن

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا