مقالات لیزر

بهترین کلینیک های لیزر مو برای کلیه مناطق تهران در شرق ، غرب ، شمال ، جنوب تهران و حومه

بهترین کلینیک های لیزر مو

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین کلینیک های لیزر مو

اگر بخواهیم در مورد بهترین کلینیک های لیزر مو صحبت کنیم باید به تجربه و دانش فرد اپراتور اشاره کنیم که در این مراکز مشغول به خدمات رسانی در خصوص لیزر مو می باشند.

این اپراتورها یا مجریان عمل لیزر مو هستند که کیفیت و یا اثر گذاری در از بین رفتن موهای زائد را معین و تعیین می کنند و تاثیرگذار می باشند.

در درجه دوم می توان از دستگاه لیزر مورد استفاده نام برد که تاثیر در از بین رفتن موهای زائد بدن دارد اگر چه در ابتدا باید با دکتر زیبایی و لیزر مو مشورت و صحبت کرد ولی در نهایت اپراتور نقش پر رنگ و تاثیر گذار در این زمینه را دارد.

بهترین عملکرد و بهترین تاثیر گذاری در زمینه لیزر مو در کلینیک های موفق آن هایی هستند که بتوانند در کمترین زمان مراجعه مریض بیشترین بازدهی و رفع موهای زائد را داشته باشد.

این کمترین مراجعه جهت لیزر می تواند به کمتر شدن قیمت تمام شده برای مشتری را نیز دربر داشته باشد و رضایت مشتری بیش از پیش حاصل گردد.

بهترین کلینیک های لیزر مو

بهترین کلینیک های لیزر مو از چه دستگاه های لیزری استفاده می کنند

معمولا بهترین کلینیک های لیزر مو علاوه بر استفاده از بهترین اپراتورهای لیزر مو از بهترین دستگاه های روز دنیا نیز باید بهره ببرند تا در سرعت عمل و بهترین نتیجه و رضایت مشتری گامی بلند بردارند.

از بهترین دستگاه های لیزر مو اگر بخواهیم نام ببریم می توانیم از دستگاه لیزر الکساندریت، دستگاه لیزر دیود، دستگاه لیزر ان دی یاگ و دستگاه لیزر هایفو و… را می توان نام برد اما این چهار دستگاه لیزر از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر حال حاضر دنیا به حساب می آیند که معایب و محاسن خاص خود را دارند.

مثلاً دستگاه لیزر الکساندریت مختص پوست های سفید با موهای تیره است و بهترین عملکرد و کارایی را در این گونه پوست و مو دارد و یا دستگاه لیزر دیود با استفاده از قدرت بالای امواجی کمترین درد و حساسیت را نسبت به بقیه دستگاه ها دارد.

یا دستگاه لیزر ان دی یاگ مختص پوست های برنزه و تیره می باشد و بهترین و بیشترین جواب و کارایی را در این گونه از پوست ها به ثبت رسانده است.

در دستگاه هایفو نیز بیشتر مختص زیبایی پوست و لیفت پوست صورت به کار گرفته می شود و یک دستگاه قدیمی دیگری نیز به نام دستگاه لیزر روبی وجود دارد که تکنولوژی قدیمی دارد و در این زمان حاضر دیگر خیلی مورد استفاده قرار نمی گیرد و کارایی لازم را ندارد و در حال منسوخ شدن و از رده خارج شدن می باشد.

بهترین اپراتورهای لیزر مو در بهترین کلینیک های لیزر مو

اگر بخواهیم تحلیل درستی از بهترین کلینیک های لیزر مو داشته باشیم باید بدانیم که آیا آن کلنیک از بهترین اپراتورها یا مجریان لیزر مو استفاده می کنند یا نه که در این خصوص حیلی مسئله مهمی می تواند باشد باید به خاطر داشته باشیم.

اگر چه استفاده از دستگاه های مدرن لیزر مو تاثیر زیادی در نتیجه حاصله در لیزر کردن مو دارند ولی بداید بدانیم این اپراتور یا مجری لیزر مو هست که شما را لیزر می کند نه دستگاه لیزر اگر ما بهترین دستگاه لیزر مو را داشته باشیم ولی اپراتور ناشی باشد مطمئناً مشتری از کار ناراضی بیرون خواهد رفت.

هر چه تجربه و دانش اپراتور بیشتر باشد می تواند بهترین نتیجه را در کمترین آسیب به بدن شما این را کار را انجام دهد و راضایت شما حاصل گردد که نتیجه آن برمی گردد به کلینیک موفق که از اپراتور موفقتر استفاده کرده است و راه پیشرفت و درآمد آن کلینیک به مراتب بیشتر از پیش خواهد شد.

پس در نتیجه درآمد بیشتر کلینیک می تواند درآمد اپراتور را بیشتر کند و رضایت دو طرف جلب گردد و مشتری نیز رضایتمدتر از خدمات شما شود.

بهترین اپراتورهای لیزر مو

یک کلینیک لیزر مو خوب چه خصوصیاتی دارد

وقتی صحبت از یک کلنیک لیزر مو خوب می شود باید در همه زمینه ها در معنی تمام کلمات خوب باشد بهترین کلینیک های لیزر مو در دنیا آن هایی هستند که از لوازم مصرفی یک بار مصرف استفاده می کنند و با هر بار استفاده باید این گونه وسایل عوض شوند و آن وسایلی که استفاده جمعی دارد و یک بار مصرف نیستند.

مانند هندپیس ها باید بعد از هر بار استفاده برای هر شخص تماماً ضد عفونی شده تا اگر شخصی بیماری پوستی واگیرداری داشت به بقیه سرایت نکند و باعث همه گیری و اپیدمی نگردد.

از دیگر موارد نیز باید محیط انجام لیزر مو تمیز و بهداشتی باشد از قبیل روی تخت ها از ملافه های یک بار مصرف استفاده گردد و با هر بار استفاده آن ها را دور بریزند و یا اینکه کف اتاق محل لیزر بعد از لیزر درمانی برای هر شخص تمیز و جارو و ضد عفونی گردد و مجری لیزر یا همان اپراتور نیز از ماسک مخصوص و دسکش یک بار مصرف استفاده نماید.

بهترین کلنیک های لیزر مو

بهترین کلینیک های لیزر مو حتما باید مجوزهای لازم را داشته باشند

هر کلینیک لیزر مو قبل از خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم باید مجوزهای لازم را که وزارت بهداشت آن را صادر می کند و روی آن سخت گیری های زیادی دارد به علت این که در این زمینه سودجویان زیادی وجود دارند را اعمال می کند و اکثر کلینیک های لیزر مو بدون مجوز و به صورت زیر زمینی در حال انجام کار می باشند.

بهترین کلینیک های لیزر مو حتماً سراغ مجوزهای لازم در زمینه شغلی خود می روند و آن را درون اتاق محل کار خود نصب می کنند تا مشتری در جریان این گونه مجوزها قرار بگیرد این لازمه کار در هر کشوری است که هم علم آن کار را داشته باشید و هم بر اساس این علم مجوزهای لازم را دریافت نمایید تا افراد ناشی و سودجو نتوانند به شغل های حساس اینچنینی وارد شوند و به افراد آسیب برسانند.

اگر کلینیک زیبایی را که فاقد مجوز در خصوص شغل خود را نداشت از مراجعه به آنجا خودداری کنید که باعث آسیب رساندن به خود نگردید.

قبل از مراجعه به کلینیک های لیزر مو حتماً در مورد عملکرد آن ها تحقیق لازم را انجام دهید و از نمونه کارها و یا مشتریان آن ها در خصوص نحوه کار و رضایتمندی آنها سوال کنید تا با اطمینان خاطر زیاد نسبت به استفاده از این مراکز و با خیال راحت و بدون دغدغه مورد استفاده قرار گیرد.

 

ادامه
نکات قوت و ضعف عمل لیزر رفع موهای زائد چگونه می باشد ؟ | دلایل مثبت و منفی لیزر مو کدامند؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا