مقالات لیزر

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موی بدن | مدت زمان برای لیزر موهای بدن به صورت رفع کامل

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موی بدن

زمان مطالعه: 5 دقیقه

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موی بدن

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موی بدن هر شخص می تواند متفاوت باشد و جلسات ثابتی نمی توان برای همه مشخص نمود چرا که جنس موی شخص و رنگ پوست و پر پشتی و یا کم مویی نیز از دیگر عوامل و تاثیرگذار در تعداد جلسات برای لیزر کردن مو می باشد.

اگر می خواهید از شر موهای زائد راحت شوید باید حداقل 6 جلسه برای از بین بردن آن ها مراجعه و تحت لیزر درمانی قرار بگیرید.لیزر با ایجاد گرما و تاباندن نور خود بر ریشه و فولیکول مو آن ها را از بین می برد و ریشه مو سوزانده می شود و می توان گفت به صورت 95 درصد موفقیت آمیز خواهد بود و دیگر خبری از این موها نیست.

عامل دیگر به غیر از عوامل فردی که ذکر شد استفاده از نوع دستگاه لیزر نیز بر تعداد جلسات و مراجعه جهت از بین بردن موهای زائد نیز تاثیر گذار است.

تعدادجلسات مورد نیاز برای لیزر موی بدن

 

 

هزینه لیزر کردن موهای زائد چقدر است؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موی بدن و هزینه لیزر کردن موهای زائد بستگی به حجم موها و اینکه زمان مورد نیاز برای از بین بردن و تعداد دفعات مراجعه به مطب برای لیزر متفاوت و متغیر است در این جا باید به جنس مو و رنگ پوست نیز اشاره کرد که هر چه رنگ پوست سفیدتر و موهای تیره تری را بخواهیم لیزر کنیم زودتر به نتیجه می رسیم و هزینه های آن کاهش می یابد.

البته این را هم نباید فراموش کنیم  هزینه ای که برای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم شده است در قیمت تمام شده موثر است اگر از دستگاه های پیشرفته و بروز دنیا استفاده شود به علت عوارض و صدمات خیلی کمتر، هزینه ها نیز با افزایش روبرو خواهد شد و بر عکس اگر از دستگاه های مبتدی و قدیمی استفاده گردد قیمت ها نیز کاهشی خواهد بود.

آیا موهای لیزر شده به صورت دائم از بین می روند

در این جا باید یادآور شویم که فردی که از لیزر برای حذف موهای زائد خود اقدام نموده است تا 95% موفقیت در حذف و غیر قابل برگشت بودن این عمل اطمینان پیدا می کند در ابتدای عمل لیزر موهای زائد و پس از چند روز و یا چند هفته متوجه ریزش موهای زائد لیزر شده هستیم و این اطمینان داده شده که ماه ها و یا چندین سال از شر موهای زائد خیالتان راحت می شود.

اگر در موارد نادری این موها رشد کنند به صورت پرز و خیلی نازک که حتی شاید به سختی بتوان آن ها را دید ظهور پیدا می کنند.

البته باید بگوییم تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موی بدن نیز تاثیر زیادی در کم شدن موهای زائد دارد.پس از مراجعه چند نوبت در این روش مطمئناً دیگر شاهد رویش مجدد و ایجاد مزاحمت از طرف موهای زائد را نخواهیم داشت.

تعدا جلسات مورد نیاز برای لیزر موی بدن

روش لیزر درمانی در جلسه اول

در جلسه اول و یا بهتر است بگوییم قبل از جلسه اول باید کسی که می خواهد لیزر موهای زائد انجام دهد در ابتدا یک روز قبل موهای زائد خود را تراشیده تا به هم سطح پوست بدن برسد و بعد مراجعه داشته باشد تا بلندی موها مانعی برای لیزر درمانی ایجاد نکند.

در جلسه اول اپراتور در ابتدا با مالیدن ژل مخصوص بر روی ناحیه مورد لیزر و به کمک پراپ دستگاه با تابندن نور لیزر بر بدن با دقت بالا و تنظیم درجه نور و قدرت دستگاه بر روی درجه کم شروع به لیزر درمانی می کند.

پیشنهاد ما مراجعه به افراد کار بلد و متبحر در خصوص رفع موهای زائد است تا از عوارض ناشی از تابش لیزر در امان باشید و هم در جلسات کم به بیشترین نتیجه لازم برسید.

روش لیزر درمانی در جلسه دوم

در این جلسه هیچ گونه تفاوتی با جلسه اول ندارد و فقط شاید اپراتور تنظیم قدرت دستگاه را کمی بیشتر کند تا لیزر درمانی به نتیجه دلخواه برسد و از این جلسه به بعد شاهد ریزش موهای زائد خواهیم بود و به تدریج و با ادامه در جلسات بعد از حجم موهای زائد کاسته و با پیشرفت زیاد کار و نتیجه مورد انتظار حاصل خواهد شد.

 

ادامه
بهترین دیوایس لیزر برای از بین بردن مو بدون درد | موهای زائد بدن را چگونه بدون درد از بین ببریم؟

روش لیزر درمانی در جلسه سوم

در این جلسه دیگر نیاز به تغییر قدرت دستگاه نیست و می توان در حد جلسه اول کار را پیش برد در این جلسه سرعت ریزش موهای زائد افزایش می یابد و رضایت مندی زیادی حاصل می گردد.بدن زیباجو در این جلسه دیگر به اشعه لیزر عادت کرده و کمترین واکنش و یا تغییر رنگ پوست دیده می شود و عادی جلوه می کند.

از این جلسه به بعد به مراجعه کننده توصیه می شود موهای زائد خود را شیو کند تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موی بدن

مزایای استفاده از لیزر درمانی برای رفع موهای زائد

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موی بدن و مزایای استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد را می توان از طولانی مدت بودن اثر آن و غیر قابل برگشت بودن و همچنین سطح پوست بدن به صورت یکنواخت از این موها رفع می شود.

ایجاد اعتماد به نفس و برگشت زیبایی مخصوصاً برای بانوان و بدون هیچ گونه عارضه و مشکل خاصی در استفاده از لیزر و سرعت در کار و هزینه پایین و مقرون به صرفه بودن و کاهش هزینه از بین بردن این گونه از موهای زائد که مثلا یک بار برای همیشه انجام می شود ولی با استفاده از سه تیغ یا شیو و یا اپیلاسیون برای مدت محدودی پاسخ گوی نیازتان هست و دوباره باید هزینه کرد.از دیگر موارد نیز می توان با چند جلسه محدود به نتیجه مطلوب رسید.

فاصله زمانی بین هر جلسه لیزر درمانی چقدر باید باشد

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موی بدن با توجه به این که فاز رشد موی انسان در سه مرحله اتفاق می افتد که شامل مرحله آناژن، کاتاژن و تلوژن می باشد.

در مرحله آناژن که مو رشد اولیه را شروع کرده و به ریشه چسبیده است و بهترین زمان برای استفاده از لیزر درمانی و جوابدهی و از بین بردن فولیکول مو می باشد.موهای بدن در فازهای مختلفی رشد می کنند و به همین خاطر چند جلسه لیزر برای از بین بردن موها نیاز است.

فاصله ی لیزر درمانی که توسط اپراتور و یا پزشک مربوطه تعیین می شود در حذف و از بین بردن تدریجی این گونه موها موثر است چون موها در فازهای مختلف رشد می کنند باید در همان فاز موبرطه که رشد بعدی شروع می شود لیزر درمانی نیز آغاز گردد.

رشد موهای بدن در هر ناحیه متفاوت است. مثلاً رشد موهای زائد در صورت با مناطق مختلف بدن متفاوت است و برای لیزر موهای صورت هر چهار تا پنج هفته یک بار و برای موهای زائد مختلف بدن هر6 تا 8 هفته یک بار زمان نیاز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا