مقالات لیزر

قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی چقدر است؟ | بهترین دستگاه لیزر خانگی برای نقاط مختلف بدن

قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی

زمان مطالعه: 6 دقیقه

قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی چقدر است؟

قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی چقدر است؟ آیا این لیزر توانایی از بین بردن موهای زائد نقاط مختلف بدن را دارد؟ و آیا با آموزش های لازم می توان در منزل خودمان از این دستگاه های لیزر خانگی استفاده نماییم؟ اگر بخواهیم اختلاف قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی را با قیمت دستگاه لیزر الکس دیود را بدانیم باید به کجا مراجعه نماییم؟

اگر به دنبال قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی می گردید، ما به شما خواهیم گفت که  ارزانترین قیمت دستگاه لیزر خانگی که از مبلغ 2.450.000 تومان شروع و تا 22.500.000 تومان، قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی وجود دارد. اما این قیمت ها ثابت نیستند و هر روز در حال تعییر می باشند.

اگر به دنبال قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی به صورت روزانه و به روز هستید، در قسمت تماس با ما در سایت ما با انواع قیمت های دستگاه های لیزر از جمله قیمت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و یا خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم می توانید با همکاران فروش ما در ارتباط باشید. 

این از جمله سوالاتی است که برای کسانی که می خواهند خودشان در منزل موهای مختلف بدنشان را خودشان لیزر نمایند و به مطب و یا سالن های زیبایی مراجعه نکنند.

با پیدایش انسان ها، راه های مختلفی برای از بین موهای زائد بدن کشف و مورد استفاده قرار گرفته است و قدمتی به اندازه تاریخ پیدایش انسان ها دارد.

انسان های اولیه با استفاده از تیغ و چاقوهای تیز، اقدام به تراشیدن موهای زائد بدن خود می کرده اند و توانایی خوبی در این زمینه کشف نموده بودند.

به تدریج و با گسترش علم و فناوری دستگاه های لیزر موی زائد کشف و اختراع شد و توانست تحول بزرگ و عظیمی در خصوص حذف موهای زائد بدن ایجاد نماید.

یکی از مولفه هایی که بهترین دستگاه لیزر مو ،خصوصاً دستگاه های لیزر خانگی که قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی در این زمینه خیلی مهم است، رقابتی بین تولیدکنندگان این گونه دستگاه ها که اکنون به عنوان یک کالای مصرفی قرار گرفته بود، می توان از آن نام برد.

قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی

چرا خیلی ها ها از دستگاه لیزر خانگی استفاده می کنند و از این وسیله استقبال خوبی شده است؟

استفاده از دستگاه لیزر خانگی امروزه رو به گسترش است و به علت این که لیزر مو در کلینیک های زیبایی از لحاظ ارائه خدمات رو به گرانی نهاده، مشتریان لیزر مو بهترین روش لیزر را در خرید دستگاه لیزر خانگی می دانند و از این طریق قیمت تمام شده برای لیزر کردن موهای زائد خود را کاهشی نموده اند.

قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی در حدی نیست که بتواند هزینه زیادی روی دست خریدار بگذارد و به نظر می رسد خرید این گونه دستگاه های لیزر نسبت به  استفاده برای لیزر کردن موهای زائد در کلینیک ها که حرفه ای تر هستند، به صرفه تر باشد.

مزیت استفاده از دستگاه لیزر خانگی نسبت به دستگاه لیزر کلینیکی چیست؟

از جمله مزیت هایی که دستگاه لیزر خانگی نسبت به دستگاه لیزر کلینیکی دارد، این است که نیاز به وقت خاصی برای رزرو وقت و رفت و آمد به مطب و یا کلینیک زیبایی نیست و در هر زمانی که فرصت باشد می توان جهت لیزر موهای زائد اقدام نمود.

از دیگر مزیت ها می توان قیمت مناسبی است که با استفاده از دستگاه لیزر خانگی می توان به این مهم دست یافت. قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی خیلی کمتر از مراجعه چندین نوبت حتی چند ساله برای لیزر کردن موهای زائد می باشد.

از دیگر موارد استفاده از دستگاه لیزر خانگی می توان به کم عوارض بودن به علت شات های ضعیف تری که دارد می توان با صرف زمانی بیشتر نسبت به درمان و حذف موهای زائد اقدام نمود.

قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی

نکات مهمی که برای خرید دستگاه لیزر خانگی باید رعایت نمود، چیست؟

از جمله مواردی که برای خرید دستگاه لیزر خانگی باید مد نظر قرار داد، اطمینان از نظر استاندارد بودن این گونه لیزرها می باشد.

از دیگر موارد می توان به ابعاد و بزرگی و یا کوچکی آن با توجه به محل استفاده در قسمت های مختلف بدن نام برد. برند بودن این گونه دستگاه ها می تواند در انتخاب نوع این دستگاه ها موثر باشد و خرید دستگاه لیزر خانگی با کیفیت، می تواند ما را در حذف موهای زائد خود کمک خوبی بنماید.

با چه میزان هزینه می توان بهترین دستگاه لیزر خانگی را خرید؟

قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی در بازار امروزی را شاید نتوان اعلام کرد. این مورد به خاطر این است که همه روزه شاهد تغییر نرخ ارز خارجی در بازار هستیم و چون این وسیله نیز عمدتاً وارداتی می باشد هر روز قیمت ها در حال افزایش می باشد.

معمولاً قیمت این دستگاه قبلاً در ضعیف ترین مدل این دستگاه چیزی در حدود 2.450 میلیون تومان می باشد و در حد دستگاه خوب و قابل قبول این دستگاه نیز چیزی در حد مبلغ 22.5 میلیون تومان باید برای خریدش هزینه شود.

تغییرات قیمت دلار این کالا را در رنج کالاهایی که وابستگی زیادی به ارز خارجی دارد قرار داده و مبالغ همه روزه تغییرات اساسی می کند.

قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی

 

ادامه
بهترین روش لیزر موهای زائد برای پوست های تیره و سبزه | موهای تیره و سبزه را چگونه لیزر کنیم؟

بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی چیست؟

بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی که هم اکنون در بازار وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه فیلیپس است. قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی  فیلپپس در مفایسه با دیگر برندها از جمله خرید دستگاه لیزر تیتانیوم برای سالن زیبایی و کلینیک، با توجه به کیفیت این کالا خیلی مناسب و به صرفه است.

این دستگاه که توسط یکی از شرکت های هلندی تولید و روانه بازار می شود با فناوری به روز دنیا یعنی از سیستم IPL استفاده کرده و می توان به راحتی موهای زائد خود را در منزل با استفاده از این دستگاه از بین برد.

از این دستگاه برای لیزر موهای زائد تمامی قسمت های بدن از جمله صورت، زیر بغل، شکم ، پاها و دست ها و همچنین نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار داد. این دستگاه به صورت سیم متصل به برق باید مورد استفاده قرار گیرد و باید مستقیماً در حال استفاده وصل به برق باشد.

دستگاه لیزر خانگی را نو بخریم یا دست دوم؟

دستگاه های لیزر خانگی دست دوم نیز در بازار وجود دارد که مشتریان خاص خود را دارد. این دستگاه های دست دوم که اگر بخواهیم قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی در بازار را جستجو کنیم شاید بتوان به نصف قیمت دستگاه نو این دستگاه ها را خریداری نمود.

ولی توصیه ما به شما این است اصلاً طرف خرید دستگاه لیزر خانگی دست دوم نروید. این دستگاه ها عمدتاً نقص در عملکرد دارند و به همین علت به فروش گذاشته می شوند.

شاید به ندرت بتوان دستگاه لیزر خانگی دست دوم به صورت سالم پیدا کرد ولی این مورد به ریسک آن نمی ارزد که این گونه دستگاه ها را بخواهیم به صورت دست دوم و استوک تهیه نماییم.

قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی

جمع بندی

در این مقاله که بحث و موضوع ما قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی بود، پرداختیم به مزیت ها و محاسنی که در استفاده از این دستگاه ها می توان در منزل از آن بهره برد.

این دستگاه ها که مورد استفاده در منزل دارند به علت ابن که یک دستگاه شخصی محسوب می شود، در هر زمانی که وقت داشتیم می توانیم در منزل از آن استفاده نماییم.

ولی باید در این جا عنوان کنیم که قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم در تهران اگر چه از قیمت دستگاه لیزر خانگی کمی گرانتر است ولی عملکرد لیزر تیتانیوم در برایر لیزرهای خانگی قابل مقایسه نیست و نمی تواند جای آن ها را بگیرد.

از دیگر مزایا می توان به بهترین لیزر خانگی و شخصی بودن دستگاه و رعایت بهداشت فردی با این گونه دستگاه ها اشاره نمود.

دستگاه های کلینیکی شاید در برخی موارد رعایت بهداشت آن انجام نشود و فرد استفاده کننده به برخی بیماری های پوستی و ویروسی دچار شود ولی در دستگاه های لیزر خانگی از این لحاظ خیالمان راحت تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا