مقالات لیزر

آموزش و شناخت دستگاه ایلایت و Shr به همراه مزیت ها و معایب و ویژگی ها و مشخصات فنی کامل آن

دستگاه ایلایت و Shr

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آموزش و شناخت دستگاه ایلایت و Shr به همراه مزیت ها و معایب و ویژگی ها و مشخصات کامل آن

آموزش و شناخت دستگاه ایلایت و Shr را می توان در حداکثر دو جلسه به صورت حضوری و علمی یاد گرفت. شناختی که هنرجو در کلاس های آموزش می تواند یاد بگیرد به او در خدمات لیزر درمانی و استفاده از این دستگاه لیزر مو به زیباجویان کمک خوبی می تواند ارائه دهد.

در کلاس های حضوری که برای هنرجویان برگزار می شود شناخت تمامی اجراء دستگاه ایلات و shr که لازمه درست انجام دادن کار و داشتن تسلط به کنترل پنل دستگاه است، می تواند کمک بزرگی به ایشان نماید.

این دستگاه که از لامپ های زنون، انرژی خود را تامین می کند با ایجاد حرارت شدید و البته کنترل شده می تواند موهای زائد بدن را به خوبی از بین ببرد.

آموزش و شناخت دستگاه ایلایت و Shr

شناخت کلی از دستگاه shr

برای آموزش و شناخت دستگاه ایلایت و shr باید میزان توان و یا قدرتی که دستگاه از آن بهره می گیرد را دانست.این دستگاه طول موجی در حدود 420 تا 1200 نانومتر از لامپ های زنونی پر قدرت خود ساطع می کند و می تواند فولیکول های مو را هدف قرار داده و آن ها را از بین ببرد.

دستگاه shr از یک خنک کننده 8 لیتری آب بهره می برد که برای خنک کردن محل لیزر با این دستگاه خیلی می تواند تعیین کننده و مفید باشد. نقش خنک کننده ی این دستگاه موجب جلوگیری از سوزش و یا قرمزی و حساسیت در پوست بدن زیباجو شده و درمان بدون درد و کم تهاجمی را تجربه خواهد کرد.

استفاده از حنک کننده در دستگاه لیزر، قیمت دستگاه لیزر مو را تا حدودی افزایش کرده و همچنین قیمت خدمات ارائه شده توسط این دستگاه ها به علت ایمن شده، کمی بالا رفته است.

طریقه انجام کار با دستگاه ایلایت و Shr

دستگاه ایلایت و shr منبع انرزی که همان نور است را به قطعات و بخش های کوچک تر و شدت و دفعات زیادتری به فولکول ها و ریشه ی مو رسانده و باعث از بین رفتن موهای زائد می شود. برای از بین بردن موهای زائد بدن معمولاً در پنج جلسه و در هر ماه یک جلسه به صورت متوسط پاسخگوی نیاز یک کاربرد بوده و باعث از بین رفتن موهای زائد کاربر می شود.

در ابتدای کار باید قبل از مراجعه برای لیزر کردن، با استفاده از دستگاه ایلایت و shr  زیباجو حتماً تمامی موهای زائد مورد هدف را از قبل تراشیده باشد و سطح بدن تمیز و یکنواخت شده باشد.

بعد از آن توسط ژل مخصوصی، آن نقاط بدن که می خواهد لیزر شود مرطوب سازی و لزج سازی می شود که دستگاه به سهولت و سادگی بتواند بر روی بدن حرکت کند.

استفاده از چشم بند برای زیباجو یکی از ضروریات اساسی می باشد که حتماً باید رعایت شود و در ادامه با کشیدن هندپیس بر روی بدن زیباجو کار لیزر درمانی آغاز می گردد.

آموزش و شناخت دستگاه ایلایت و Shr

اساس کار دستگاه ایلایت و shr چگونه است؟

استفاده از دستگاه ایلایت و Shr که نیاز به انرژی کم دارد و از توان خروجی متوسطی بهره می برد و می تواند سرعت در تعداد شات های خوبی برای زیباجو داشته باشد.این دستگاه در هر ثانیه توان 20 شات را دارد و این سرعت در شات زنی می تواند تعداد زیادی از فولکول های موهای زائد را هدف قرار داده و ار بین ببرد.

این دستگاه به علت اینکه در حقیقت یک دستگاه لیزر محسوب نمی شود و از روش IPL یا همان روش تشعشع گرمایی و انتقال آن به لایه زیرین پوست و قسمتی که پیاز مو وجود دارد استفاده می کند، می توان گفت از نوع بی خطر و بی تهاجم بودن در این روش محسوب می شود.

مزیت های استفاده از دستگاه ایلایت و Shr چیست؟

از آنجایی که عملکرد این دستگاه از طریق لامپ های زنونی بسیار قوی و از طریق گرمادهی است، ولی قابلیت شات زنی در حد لیزر دایود دارد و این قابلیت را می توان مزیت و برتری این دستگاه دانست.

قیمت این دستگاه قابل رقابت با دیگر لیزرها از جمله خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در نمایندگی می توان این دستگاه را به قیمت مناسب تری خریداری نمود. از دیگر مزیت های این دستگاه می توان به بی خطر بودن و عدم سوزش و درد در هنگام استفاده از این دستگاه دانست که مزیت بزرگی محسوب می شود.

امکان استفاده به صورت مداوم در طول یک شبانه روز نیز از دیگر مزیت های این دستگاه است.با استفاده از این دستگاه می توان در زمان کم و با سرعت بالا به بیشترین زمان ممکن و ماندگاری بدون عوارض دست یافت.

از دیگر قابلیت های این دستگاه، مناسب برای هر نوع پوست و با هر نوع مویی می باشد و پاسخگوی تمامی مدل های پوستی و مویی می باشد و در این زمینه هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

آموزش و شناخت دستگاه ایلایت و Shr

معایب دستگاه ایلایت و Shr چیست؟

گرچه از معایب دستگاه ایلایت و Shr ، در جایی ثبت نشده و این دستگاه عملکرد و بازخورد خوبی داشته است ولی باید این را هم در نظر بگیریم اگر هم جایی معایبی بوده، می توان به عدم تسلط اپراتور و یا پزشکی که به صورت نادرست به علت عدم آموزش کافی استفاده نموده و کاربر و یا زیباجو را دچار سوختگی و یا مشکل کرده است.

ولی در کل این دستگاه را می توان ایمن دانست و هیچ ضرر و زیان و یا عوارضی برای استفاده کننده ندارد و به ثبت نرسیده است.

ویژگی های دستگاه ایلایت و Shr جیست؟

این دستگاه دارای توان 3000 وات واقعی می باشد.این دستگاه به طور همزمان از 5 فن استفاده می کند که توان زدن 10 شات در هر ثانیه از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.

این دستگاه از سه حالت و خصیصه IPL ، ELIGHT و SHR استفاده می کند و دست پزشک برای انتخاب و استفاده از گزینه های متعدد زیاد است.

این دستگاه از سیستم هوای خنک به صورت حرفه ای و کاملا منحصر به فرد استفاده می کند و زیباجو در هنگام استفاده بسیار احساس آرامش و راحتی دارد.

آموزش و شناخت دستگاه ایلایت و Shr

 

ادامه
دستگاه لیزر الکساندرایت با مشخصات فنی و ویژگی های منحصر به فرد و کاربردها و استفاده های آن

مشخصات فنی دستگاه ایلایت و Shr

مشخصات فنی دستگاه ایلایت و Shr که دستگاهی است چمدانی و پرتابل و قابل حمل که وزنی در حدود 12 کیلوگرم دارد و از یک پروپ بهره می برد و دارای صفحه نمایشگر 8 اینچی TFT True color است که به صورت لمسی کار می کند، بهره می برد.این دستگاه از طول موج های 420 تا 1200 نانومتر استفاده می کند.

کاربردهای متداول دستگاه ایلایت و Shr چیست؟

عمده کاربردهای این دستگاه برای حذف ضایعات عروقی از قبیل مویرگ های واریسی که در سطح پوست بوجود آمده اند و برجستگی و رنگ خونی به خود گرفته اند را به سادگی می توان با این دستگاه از بین برد.

از دیگر کاربردها می توان برای از بین بردن آکنه و جوش های سر سیاه و یا قرمز رنگ که به صورت برجسته بر روی پوست قابل مشاهده است برای از بین بردن آن ها به کارگیری می شود.

کاربرد دیگر این دستگاه برای جوانسازی و لیفت پوست در صورت و گلو و نواحی دور چشم بیشترین موارد استفاده را دارد.و در آخر برای حذف رنگدانه های پوستی از جمله کک و مک ها، آفتاب سوختگی ها و لک هایی که بر اثر پیری و کهولت ایجاد شده اند با این دستگاه قابل مرتفع شدن است.

برای خرید دستگاه لیزر مو  از طریق سایت ما و در قسنت تماس با ما در تماس باشید و از کارشناسان ما در خصوص اطلاعات مربوط به دستگاه های لیزر مشاوره رایگان بگیرید.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا