مقالات لیزر

مشخصات، خرید و قیمت دستگاه آر اف فرکشنال زئوس | آر اف فرکشنال زئوس چگونه دستگاهی است؟

آر اف فرکشنال زئوس

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مشخصات، خرید و قیمت دستگاه آر اف فرکشنال زئوس

مشخصات، خرید و قیمت دستگاه آر اف فرکشنال زئوس را در این مقاله به صورت اجمالی توضیح خواهیم داد و امید است مطالب مطرح شده مفید بوده و شما عزیزان برای خرید این دستگاه یا دستگاه لیزر مو دیگری با استفاده از این مقاله به یک جمع بندی مناسب برسید.پس در ادامه با ما باشید.

مشخصات دستگاه آر اف فرکشنال زئوس ZEUS Fractional RF

1- استفاده از پاور 80 وات و با برق AC110 V/220 V تغذیه می شود

2- عمق نفوذ سوزن های این دستگاه از 0.25 الی 3 میلیمتر

3- مجهز به پکیج خنک کننده متنوع پوست

4- استفاده از فرکانس 5 مگاهرتز

مشخصات، خرید و قیمت دستگاه آر اف فرکشنال زئوس

خرید دستگاه آر اف فرکشنال زئوس ZEUS Fractional RF

برای خرید این دستگاه می توانید با شرکت های فروش دستگاه لیزر مو در تماس باشید و اطلاعات در رابطه با خرید این دستگاه را دریافت نمایید.

شرکت هایی که مجوز فروش دستگاه های لیزر مو را دارند بسیار اندک هستند و کسانی که قصد خرید دستگاه لیزر مو را دارند باید حتماً از کسانی که مجوزهای معتبر در این زمینه را دارند خرید نمایند.

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال زئوس ZEUS FRACTIONAL RF

در بازار امروزی و با نوسانات ارزی که در بازار وجود دارد قیمت های متفاوتی در خصوص دستگاه آر اف فرکشنال زئوس وجود دارد و در حال حاضر قیمت مشخص و معلومی را نمی توان برای آن تعریف کرد.

برای اینکه از قیمت این دستگاه آگاه شوید باید روزانه و آنلاین با تماس با ما در سایت شرکت ما ارتباط برقرا کنید تا از قیمت های بروز هر دستگاه لیزری که مد نظر شما است به صورت رایگان اطلاعات و مشاوره بگیرید.

البته در شرکت ما خرید دستگاه لیزر تیتانیوم که برند معروفی است در حال انجام است و شما عزیزان می توانید با تخفیف ویژه این دستگاه را که کیفیتی به مراتب از دستگاه آر اف فرکشنال دارد خریداری نمایید.

مشخصات، خرید و قیمت دستگاه آر اف فرکشنال زئوس

آموزش طریقه کار با دستگاه آر اف فرکشنال زئوس

برای آموزش با دستگاه آر اف فرکشنال زئوس حتماً در آینده نزدیک قصد داریم ویدئویی آموزشی در این خصوص ضبط کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.ولی به صورت مختصر و مفید دستورالمعل طریقه استفاده از دستگاه های لیزر و پک آموزشی آن داخل جعبه همراه دستگاه وجود دارد.

هنگام تحویل دستگاه از شرکت ما نماینده ای از شرکت برای راه اندازی و تحویل و آموزش در این خصوص در محل شما حاضر خواهد شد و آموزش های لازم را در این زمینه به شما ارائه خواهد داد.

در ضمن شما می توانید به صورت غیر حضوری و از طریق شماره تلفن های پشتیبانی مندرج در سایت ما نیز به صورت غیر حضوری استفاده نمایید.

کاربرد و ویژگی های دستگاه آر اف فرکشنال زئوس

این دستگاه که با استفاده از سوزن های ریز در حد میکرون که از خود می تواند امواج رادیویی ساطع کند در عمق 0.25 تا 3 میلی متری پوست نفوذ کرده و با استفاده از این امواج تولید گرما می نماید.

این گرما در حد 38 درجه تا 44 درجه سانتی گراد می باشد و هیچ آسیب و یا ضرری به پوست نمی رساند و غیر تهاجمی می باشد.

این دستگاه در نوع خود از بهترین دستگاه های شناخته شده ای است که می تواند با گرمایی که در لایه دوم پوست می فرستد و می تواند برای رفع تاتو و خالکوبی و یا لیفت و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار گیرد.

از مواردی عملکردی این دستگاه می توان برای بر طرف کردن چین و چروک و پف های اطراف چشم بکارگیری شود.

این دستگاه به علت اینکه اصلاً دستگاه لیزر به حساب نمی آید و فقط از طریق سوزن هایی که دارد امواج رادیویی که در داخل پوست به انرژی گرمایی تبدیل می شود.

دستگاه مناسبی برای برطرف کردن پف های اطراف چشم است و خیال ما را از جهت بی ضرر بودن در قسمت های حساس بدن راحت کرده است.

مشخصات، خرید و قیمت دستگاه آر اف فرکشنال زئوس

تفاوت های دستگاه آر اف فرکشنال زئوس با دیگر دستگاه های مشابه خود

تفاوت دستگاه آر اف فرکشنال زئوس با دیگر دستگاه های هم ردیف خود این است که باید بگوییم این دستگاه تفاوت اساسی از نظر عملکردی با دستگاه های لیزر هم ردیف خود دارد و این دستگاه از طریق سوزن های ریزی که دارد امواج رادیویی را در لایه دوم و درم پوست می فرستد.

این امواج در پوست تبدیل به گرما شده و باعث لیفت پوست و جوانی آن می گردد.مزیتی که این دستگاه نسبت به لیزرهای دیگر دارد این است که امواج و انرژی مورد نظر را به منطقه هدف مستقیماً می فرستد و همان منطقه را پوشش می دهد و کاری به اطراف محل دیگر ندارد و این مورد باعث به نتیجه رسیدن زود هنگام درمان می گردد.

شباهت های دستگاه آر اف فرکشنال زئوس با دیگر دستگاه های مشابه خود

شباهت هایی که دستگاه آر اف فرکشنال زئوس با دیگر دستگاه های هم ردیف خود دارد این است که طریقه کار با استفاده از هندپیس که توسط اپراتور و یا پزشک در این دستگاه و یا دستگاه مشابه لیزری به یک صورت است.

دیگر شباهت در قسمت خنک کننده این دستگاه می باشد که در دستگاه مشابه به یک صورت کار می کند و از دیگر موارد می توان به شات زدن با استفاده از پدال و تنظیمات دیجیتالی که در پنل دستگاه وجود دارد را نام برد.

از دیگر موارد استفاده و کاربرد در دستگاه آر اف فرکشنال زئوس

از این دستگاه برای از بین بردن جای بخیه و یا زخم جراحی و جوانسازی پوست و رفع پف زیر چشم و همچنین کلاژن سازی پوست و رفع کک و مک و لک های مادرزادی و یا رفع سوختگی های با آفتاب، از بین بردن ترک های پوستی و کشیدگی هایی که در بارداری ها اتفاق افتاده و یا بستن منافذ پوست و رفع غبغب و چین و چروک های روی پیشانی از دیگر مواردی است که با استفاده از این دستگاه می توان آن ها را رفع کرد.

مشخصات، خرید و قیمت دستگاه آر اف فرکشنال زئوس

خلاصه و جمع بندی

دستگاه ار اف فرکشنال زئوس که از طریق هندپیس های سوزنی انرژی و امواج رادیوئی را به لایه دوم پوست منتقل و در آنجا تبدیل به گرما می شود.این گرما می تواند از 38 درجه تا 44 درجه سانتی گراد باشد.

با توجه به نوع درمان قابل تنظیم است و این گرما کنترل شده و هیچ آسیبی به بدن نمی رسد و غیر تهاجمی می باشد از مزیت های این دستگاه می توان به هدفمند بودن آن اشاره کرد.

چون این دستگاه اصلاً لیزر نیست و از طریق امواج رادیویی کار می کند و فقط نقطه مورد نظر را هدف قرار می دهد. از این دستگاه بیشتر برای جوانسازی و لیفت و زیبایی پوست و روشن شدن و رفع چین و چروک استفاده می شود.

با شرکت در جشنواره خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم از تخفیفات ویژه ای که تدارک دیده شده است، برخوردار شوید.

 

ادامه
قیمت درمان بیماری ویتیلیگو با نور درمانی چقدر است؟ تاثیر نور درمانی در درمان لک و پیس چیست؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا