مقالات لیزر

بهترین دستگاه لیزر برای رفع لک صورت و کک و مک برای خانم ها و آقایان با پوست های متفاوت

بهترین دستگاه لیزر برای رفع لک صورت و کک و مک

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین دستگاه لیزر برای رفع لک صورت و کک و مک

بهترین دستگاه لیزر مو برای رفع لک صورت و کک و مک را در بازار می توان یافت و تعدادی از این دستگاه ها به خوبی بر روی این لک ها پاسخ داده اند و توانسته اند بخش عظیمی از این لک ها را از بین ببرند.این لک ها که بیشتر در سفید پوست ها ظاهر می شود و بیشتر صورت و سینه و بازو و پشت بازو را درگیر خود می کند.

این بیماری بیشتر از بدو تولد در این افراد دیده می شود و می تواند زمینه ی ارثی داشته باشد و در تابستان و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب این لک ها بیشتر و تیره رنگ تر و در زمستان با کم شدن نور آفتاب معمولاً خود به خود از بین می روند.

این روند می تواند واکنش پوست به نور ماوراء بنفش خورشید باشد.امروزه برای از بین بردن این گونه لک ها که به کک و مک نیز معروفند بیشتر از دستگاه های لیزر استفاده می کنند.

بیشتر این دستگاه ها توان از بین بردن این لک های قهوه ای و تیره را که پوست صورت افراد را تحت الشعاع خود قرار داده است و اثر بدی بر پوست گذاشته است را دارند.

بهترین دستگاه لیزر برای رفع لک صورت و کک و مک

دلایل پیدایش لک صورت یا کک و مک

این بیماری یا بهتر بگوییم نوعی اگزما که بیشتر در کشورهای اروپایی که سفید پوستان با موهای بلند و چشمان رنگین زندگی می کنند درگیر این بیماری و مشکل هستند.

یکی از دلایل این بیماری را وراثت می دانند که از بدو تولد فرد را درگیر خود می کند.دلیل بعدی می تواند بیماری نادر و کمیابی باشد به نام اگزرودرما پیگمنتوسام که با ایجاد حساسیت پوستی ملانین یا همان رنگدانه در پوست افزایش می یابد.

ملانین ها می توانند بر اثر نور خورسید نیز ایجاد گردند و باعث تیره شدن پوست گردند.هر چه سطح ملانین ها بیشتر شود تعداد لک ها و رنگ آن ها تیره تر می شود.این اتفاق برای محافظت از لایه های زیرین پوست می باشد و نوعی خود ایمنی ایجاد می کند.

آیا لیزر درمانی تاثیری برای لک صورت و درمان کک و مک دارد؟

برای درمان لک صورت و در کل پوستی که درگیر لک و کک و مک گردیده است راه های زیادی آزمایش و مورد استفاده قرار گرفته است یکی از این درمان ها لیزر درمانی می باشد که در دهه اخیر به عنوان یک درمان موثر برای این عارضه شناخته شده است.

اغلب کسانی که از لیزر درمانی استفاده نموده اند رضایت حداکثری داشته اند و از بی خطر بودن و یا اینکه هیچ عارضه جانبی در خود ندیده اند و مشکل آن ها نیز به صورت حداقل نود درصدی رفع گردیده است.

در حال حاضر بهترین روش برای از بین بردن لک صورت و کک و مک لیزرهای مخصوص این کار می باشد که توان حداکثری برای از بین بردن لک ها را دارند.

استفاده از این روش به علت کم هزینه بودن و انجام سریع و بدون اتلاف وقت خیلی مقرون به صرفه می باشد و اجاد رضایت برای استفاده کننده می باشد.

آیا لیزر درمانی تاثیری در رفع لک صورت و کک و مک دارد

 

ادامه
آشنایی با لیزر دی اکسید کربن | بهترین روش صحیح کار کردن با لیزر دی اکسید کربن چگونه است؟

استفاده از دستگاه لیزر LPL بهتر است یا CO2

دستگاه لیزر LPL که دستگاهی غیر تهاجمی و کارا می باشد که بر اثر گرمایی که سلول های داخلی پوست می تاباند باعث ایجاد کلاژن گردیده و با انجام این کار پوست شروع به از بین بردن لک ها می کند و پوست جدیدی را بوجود می آورد.

 در دستگاه CO2 طریقه کار به این صورت است که این دستگاه یک لایه پوست را به کلی بر می دارد و پوست مجدداً شروع به ساختن لایه ای جدید و نو می کند این لایه جدید پوست نو محسوب شده و دیگر خبری از لکه های قدیمی نیست.

اشعه ای که از این لیزر تشعشع داده می شود تشکیل شده است از هیدروژن، نیتروژن،هلیوم و دی اکسید کربن که می تواند نتایج خوبی داشته باشد ولی استفاده از این دستگاه می تواند عوارض و ریکاوری طولانی مدتی داشته باشد.

اقدامات قبل و بعد از انجام لیزر برای لک های صورت و بدن

برای اینکه عمل لیزر برای از بین بردن لک صورت و پوست مثمر ثمر واقع شود و نتایج خوبی داشته باشد باید یک سری کارهایی انجام دهیم که عبارتند از:سطح پوست باید به صورت خیلی خوب و تمیز شستشو داده شود و موهای این نواحی کوتاه و از بین برده شود.

باید از استعمال دخانیات در قبل و بعد از انجام لیزر خودداری گردد اگر لنز چشمی در چشم خود داریم حتماً آن را خارج نموده از آن در زمان لیزر درمانی استفاده ننماییم.

از هر گونه برنزه کردن و یا سولاردم قبل و کمی بعد از لیزر درمانی خودداری شود از نواحی که منع استفاده برای لیزر وجود دارد اطراف چشم می باشد.

این ناحیه از مراکز حساس بدن می باشد که می تواند آسیب جدی در هنگام لیزر ببیند و باید مراقب عدم استفاده در این نواحی بود. بعد از انجام لیزر باید نواحی انجام لیزر با آب ولرم و صابون به خوبی شستشو داده شود و مراقبت های ویژه ای از آن به عمل آید.

از کرم های ضد آفتاب استاندار استفاده گردد و پوست به صورت مرتب مرتب گردد از قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید به مدت یک هفته خودداری شود.استفاده از حمام با آب گرم زیاد نیز باید مراقبت و خودداری نمود.

نحوه انجام لیزر برا رفع لک صورت و کک و مک

نحوه انجام لیزر برای رفع لک ها چگونه است؟

در ابتدا پزشک و یا کاربر لیزر با قرار دادن چشم بند ضد اشعه چشمان شما را در برابر اشعه لیزر مصون می کند در ادامه با مالیدن ژل مخصوص بر روی پوست محل لیزر و قرار دادن هندپیس مخصوص لیزر شروع به برطرف نمودن اثرات لک ها می نماید.

برای برطرف کردن لک و تیرگی پوست از امواج در طول موج 532 و 1064 نانومتر و استفاده از لیزر کیوسوئیچ برای از بین بردن رنگدانه ملانین ها به کار گرفته می شود با استفاده از این دستگاه این تیرگی ها و یا تتوها و خال ها از بین می روند.

در پایان این مقاله لازم به یادآوری است که شرکت های بزرگی هستند که با فروش دستگاه های لیزر تیتانیوم با قیمت مناسب و گاهاً اقساط راه را برای پزشکان و سالن های زیبایی برای ارائه خدمات لیزر و زیبایی و یا کمک به بیمارانی که دچار تیرگی و لک در صورت خود شده اند در این زمینه می کنند. این شرکت با فراهم آوردن شرایط لازم و مناسب کمکی بزرگ برای رفع بیماری های اینچنینی دارند.

 

ادامه
دستگاه لیزر کندلا 2024چیست؟(قیمت، مزایا، معایب، کاربرد، مشخصات و ویژگی ها)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا